Gå til innhold

Symantec relanserer Norton Utilities


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De register programmene virkete nyttig. Har inntrykk at svært lite blir fjernet fra registeret. Hvorfor har ikke MS laget noe som bygge opp register på nytt? Uansett synes jeg disse pakke løsningen kan være noe slitsomt med litt for mange programmer, som stjeler minst like mye resurser som de egentlig skulle ha frigjort, men ser ut som Norton har moderert seg litt denne gangen.

 

Edit: var kanskje en litt mange programmer der alikevel :ermm:

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Jeg synes også hardware.no burde gjøre en test av dette.

For eksempel sammenlikne det mot Ccleaner, en god gratis register cleaner, og kjør: msconfig.

 

Det slo meg akkurat at disse tingene som står om programmet her er nøyaktig det jeg gjør når folk jeg kjenner klager over at PC'n begynner å gå treigt. Så ber jeg dem om å kjøre Ccleaner ca en gang i uka, og så er de fornøyd i 6mnd til et år :p (før det må defragmenteres og avinstalleres skitprogrammer igjen)

 

EDIT: Dette er sikkert greit for de som ikke vet hva de gjør da. Det er desverre veldig mange der ute som ikke har peiling på noe mer enn hvor strømknappen er, og hvordan de kommer seg på internett.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
som nevnt før: dette eksisterer i gratis varianter, som ikke sluker hele systemkraften..

Jepp. Men dette kan være kjekt for de som ikke har nokk kunskaper til å fikse slike ting selv, og det er faktisk veldig veldig mange. Forhåpentligvis har de laget det slik at det er et "run on execute" program, alså at det ikke ligger i bakgrunn hele tiden, men gjør jobben sin når man kjører det. Men det er kanskje for mye å forlange av norton, men gratisprogrammene klarer det da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...