Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ble jeg ikke overrasket når jeg så at kun en av de som faktisk bruker storparten av fritiden til å sørge for at forumet overhodet finnes vant noe, og da en ubetydelig premie i forhold til mange andre? Gratulerer, djupviken. Ikke at jeg personlig blir irritert, jeg er ikke vant med å vinne likevel, men min bror ble ganske irritert. Noen av dere kjenner ham, og vet at han er registrert som medlem, men ikke noe mer. Men han ble veldig irritert på alle våres vegne. Hadde det ikke vært for den gjengen som daglig bruker nesten all sin fritid på dette, så hadde ikke Akam eksistert. Han synes det er blodig urettferdig at det da i praksis er ingen av disse som får sin "lønn" i form av en premie i julekalenderen. Han leser tråder, og vet hvor mye tid mange legger ned i å bygge et hyggelig forum. Han mener altså at det er blodig urettferdig at nesten ingen av dem vinner noe, og kun datageeks og andre nettsurfere som ikke har lagt en finger inn i arbeidet med forumet stikker av med alt.

 

Siden jeg ikke er vant med å vinne noe, så føler jeg ingenting. Men jeg lurer på hva vi har gjort galt i våre liv, som ikke fortjener noe av kaken som våre egne har laget? Jeg er sikker på at de som jobber i redaksjonene heller ikke liker det resultatet, men en rettferdig trekning er jo det eneste alternativ. Men det minner meg litt om forholdene på en industriarbeidsplass. Jeg jobbet i industrien i ferier da jeg studerte, og kunne ikke annet enn å irritere meg grønn over de som synes at fagforeningskontingenten ikke var verdt pengene. Likevel hadde de lite imot å motta de lønnsøkningene og andre fordelene som deres kollegers kontingent har gått til å finansiere, gjennom fagforeningen som har forhandlet frem resultatene. De vil ikke streike hvis det er nødvendig, for de er jo ikke medlemmer av forbundet. Men de fikk da også litt sure miner når det var årsoppgjør, hvis de var dumme nok til å diskutere fagforeningen da. Noen vil bare ha, men aldri gi.

 

Men det er ikke det denne konkurransen handler om. Det den viser, er at vi ikke har god nok karma til å vinne konkurranser i vårt eget fora. Kanskje djupviken vant fordi han er yngst, og derfor ikke har hatt tid til å hore og drikke enda? Selv har jeg både horet og drukket nok til at jeg kanskje er for mange synder til å vinne noe, selv om Norsk Tipping mente noe annet for endel år siden. Kanskje det var ved å overhodet bry meg om forumet at jeg gjorde tabben som ødela min karma, for det er jo endel ateister her inne...

 

Uansett skal Djupviken ha en stor gratulasjon for å ha vunnet. Jeg håper at han har bruk for premien, og at den faktisk er praktisk for ham. Grattis, gutten.

 

Og vi andre kan bare be om en lønn i himmelen :innocent:

 

Litt artig overskrift, forresten. Siden kun et medlem har vunnet noe, så er det kanskje det mest unødvendige spørsmålet noensinne. Vi kan jo rope i samlet kor: NEI!

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...