Gå til innhold

Midway på kanten av stupet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, vi har fått med oss at det er noen skrivefeil i artikkelen, men det er vel bedre å få en artikkel med skrive feil, enn å ikke få noen artikkel i det hele tatt?

Selv synes jeg det er litt artig å se hvordan det går med midway, selv om de ikke produserer noe jeg har noen interesse for. Det er alt for mange spillprodusenter som går dukken nå for tiden.

Lenke til kommentar

Jaja, d forundrer meg ikke akuratt - så dårlig som de er til å lage spill. Å spille Midways' Stranglehold, foreksempel, er like ille som å stikke en kulepenn inn i øyet... Det går under kategorien "bør ikke prøves".

 

Jaja, d forundrer meg ikke akuratt.

Så dårlig som de er til å lage spill. Å spille Midways' Stranglehold, foreksempel, er like ille som å stikke en kulepenn inn i øyet... Det går under kategorien "bør ikke prøves".

Lenke til kommentar

Jaja, enda en av de første i bransjen som går dukken, enda det er vel ikke mye igjen av gamle Midway etter eierskiftene. Folk vil vel huske Space Invaders og Pacman som de to store lisensene. Ja hadde de visst litt bedre så hadde de også hatt lisensen på det første Pong som Atari lagde. Those were the days. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...