Gå til innhold

Slik mishandler Nokia telefonene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det hjelper lite at de tester ut, når de ikke tar konsekvensene av produktenes dårlige kvalitet!

 

Har en telefom n82, som ble kjøp i våren 2008, telefonen var i utgangspunktet, en virkelig god følgesvenn. Bra kamera og wifi. Men her i høst begynte telefon å slå seg av. og oppføre seg merkelig. Levert derfor inn til den lokale butikk, hvor jeg kjøpte telefonen.

Fikk så bekjed etter noen dager - Telefonen har vannskade! Telefonen har aldri - aldri vært utsatt for direkte sprut og/eller ha falt ned i vann. Telefonen har derimot vært med på turer og derigjennom utsatt for kondens.

Dette tåler altså ikke en telefon til rund 4000,00 og det dekkes ikke over garanti. Har tidligere hatt en Sony Ericcson 810 som vitterligen datt ned i toilettet. Denne tok jeg opp og vasket den med rent vann - fønet den. Telefonen virker fortsatt etter 2år. Den har også vært med på de samme turene som Nokiaen N82 ikke klarte.

 

Slutt å bare test ta også ansvar NOKIA!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kondens er da livsfarlig for en mobil. Kondens + elektronikk = rust som ødelegger elektronikken og dermed gjør at mobilen ikke funker. Mobilen kan selvsagt tåle et fall ned i dass men kondens derimot, det er skumle saker det.

Lenke til kommentar
Kondens er da livsfarlig for en mobil. Kondens + elektronikk = rust som ødelegger elektronikken og dermed gjør at mobilen ikke funker. Mobilen kan selvsagt tåle et fall ned i dass men kondens derimot, det er skumle saker det.

 

Ja da er det like greit med en fasttelefon! Ettersom bruk i tåke, regn, osv medfører defekt telefon uten ansvar fra leverandør (Nokia)

 

Er klar over at telefoner ikke tåler all verden, men faktisk så gåpr jeg tilbake til Sony Ericsson igjen og velger C905 ;-)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid brukt Nokia helt siden 3210 var tingen, og den eneste telefonen jeg klarte å ødelegge var en 3410. Det som skjedde var at jeg veltet med mopeden min i en sving og telefonen tok imot støtet fra hele meg og mopeden min. Den fungerte fortsatt, men var litt vanskelig å bruke da skjermen fikk seg et kraftig kakk. Utover det har alle Nokia-telefonene jeg har eid (inkludert N82 som jeg nå har hatt i nesten et år) tålt fall bakken, regn o.l. uten å en gang hikke. Min erfaring er altså at Nokia-telefoner tåler vanlig bruk og vel så det, iallefall de jeg har hatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...