Gå til innhold

Rapporterer, men ingenting skjer!


Anbefalte innlegg

Rapporterer, men ingenting skjer!

Som emntetittelen sier, rapporterer jeg ofte innlegg som bryter med retningslinjene. Rpporterer også tråder som bør flyttes eller stenges da de ikke oppfyller kravene for oppretting av tråder i diverse forum. Til tross for at dere moderatorer oppfordrer oss brukere til og gjøre dette, skjer det ofte ingenting. Innlegg blir stående og poster som ikke innviterer til debatt (særlig i PRS) blir verken stengt eller flyttet.

 

Hvor ofte sjekker dere "rapporter" fra brukere? Hvorfor blir innlegg som bryter med retningslinjene forsatt stående? Har dere bare mye og gjøre, eller har dere blitt slappere?

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at rapporteringskøen er litt lang for tiden, jeg skal ta en gjennomgang av de ubehandlede rapportene. Ellers, om man lurer på hvorfor moderering ikke er foretatt kan man sende meg en pm så skal jeg sjekke det opp.

Flotters Dotten! Kanskje på tide og stramme opp noen av moderatorene?

 

Også kan jeg legge til at jeg VEIT at hvertfall noen av Robertehs rapporteringer tas til følge, da jeg var på feil ende av en en gang :p

Sant nok ;)

Lenke til kommentar

Har også lurt på dette i det siste da jeg har rapportert iallefall to klare personangrep som står den dag i dag. Antokk at det kunne være mange rapporteringer å ta seg av siden ingen ting hendte. Godt at det skal sjekkes opp i nå.

 

Må selvsagt også vise forståelse for at moderatorene har et liv utenom forumet de og.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...