Gå til innhold

Vil ha fjerdeplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det fullt av insekter på den avbildede laptopen?

 

Daniel :)

 

Fordi den er full av bugs :p

 

Dersom dette med HP stemmer, er det særdeles alvorlig, men kanskje ikke overraskende når man ser hvordan andre, store firmaer oppfører seg... Sannsynligvis vil det slå tilbake de selv

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Jeg elsker ASUS! Har selv en modell av serien det er bilde av, U6S (12") og har aldri vært mer fornøyd.

 

Hadde en HP maskin før ASUSen, og etter det gikk HP på min boikott liste. Funnet ut at HP står på en eller annen måte for HåPløs... Håper HP virkelig får svi, og ASUS får litt media oppmerksomhet og selger bedre!

Lenke til kommentar

Hvis ASUS har tenkt å begi seg ut på laptop-kjøret, så må de hvertfall lage bedre bærbare enn F5V-serien. Det er den største degenererte driten som har blitt laget noen gang. Her i gården går det ikke an å skru av PCn gjennom Windows, må bruke svenskeknappen. 1/4 av pixlene på skjermen begynner plutselig å løpe helt berserk i alle retninger. Elendig kompatibilitet. Optimalisering for Vista gjør at man ikke kan kjøre noe annet enn Vista. En varmeutvikling som ikke ligner grisen. Hadde jeg snudd den opp ned, så hadde jeg garantert kunne grillet en halv ku på like kort tid som jeg bruker på å skrive dette. Den bråker som om den var fra en annen dimensjon. Den høres ut som en trimmet skurtresker med ødelagte felger på vei opp en steinrøys i førstegiret. Hadde Reodor Felgen fått nyss om denne konstruksjonen, så hadde han rotert så kraftig rundt i graven at han kunne blitt brukt som kjøkkenvifte i helvete.

 

At ASUS har tenkt å bli god på bærbare har jeg *svært* vanskelig å se for meg. Jeg skulle likt å snakke med ingeniørene som har laget makkverket. Jeg er overbevist om at det er en gjeng med banale, innholdsløse, motbydelige, frastøtende og uvitende sjarlataner, som med en uforskammethet uten sidestykke rasket sammen et system av sinnssykt sludder!

 

En ting er tusen prosent sikkert: Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg noengang kommer til å handle en laptop med ASUS-logo.

Endret av Rudolf83
Lenke til kommentar
"Rudolf83" : Så bare fordi du har problemer med en Asus,så er det et drittmerke ? Jeg har 2 stk Asus-maskiner,aldri hatt noe problem med dem.Har heller ingen problemer med å anbefale Asus til venner og bekjente.

 

Hvis du leser gjennom fingrene på hva jeg har skrevet, så gjelder dette ASUS F5V. Det er dessverre på langt nær bare jeg som har problemer med akkurat denne maskinen. Enhver produsent som lager et produkt hvor de samme feilene går igjen og igjen fortjener ingen ros. Her har de åpenbart laget noe som aldri burde vært masseprodusert. Hadde de kjørt nok tester så ville de innsett dette.

 

It goes without saying :: Har du kjøpt noe du er så til de grader misfornøyd med, så går aldri til den produsenten flere ganger. Det handler om å skyte seg selv i foten.

 

Jeg har for eksempel nettopp kjøpt Asus Maximus Extreme og det er et utmerket hovedkort. De burde holde seg til ting de kan.

Lenke til kommentar

Kvifor det? Dei fleste er vel klar over at det varierer frå modell til modell. Volvo kan lage ein fabelaktig god bil og ein som er langt under pari. Berre fordi ein kjøper eit produkt som ikkje oppfyller forventningene skal ein altså kutte ut det merket, sjølv om det er eit av verdas ledande innan sitt område?

 

Om ein kjøper eit nytt produkt med ein gang det kjem på markedet vil ein alltid kunne risikere uante feil. Om ein venter ei stund så dukker dei vanlegaste problemene opp ganske kjapt, så må ein ta ein vurdering på om det produktet er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...