Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer vis katt og menneske har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sikkert et meget dumt spørsmål(kansje ikke her man skal spørre engang), men satt bare og så litt rundt i luften og kom på tanken.

Spørsmålet er: Hvis en mann knuller en dame katt, vil det da skje noe spesielt, vil katten få et kjempe rart barn, eller skjer det ingen ting?

*Meget dumt spørsmål, men bare lurte litt :) *

Takker for alle seriøse svar.

Ikke det at jeg har tanker om å prøve og stifte familie med en katt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg egentlig vet noe om dette, men jeg vil tro problemet er at mennesker og katter har for store genetiske forskjeller, slik at et enten befruktningen eller dannelsen av et embryo ikke kan skje.

Skrevet
Uten at jeg egentlig vet noe om dette, men jeg vil tro problemet er at mennesker og katter har for store genetiske forskjeller, slik at et enten befruktningen eller dannelsen av et embryo ikke kan skje.

Tenkte meg noe sånt.

Men takk for alle svar :)

Skrevet

Mennesket har 46 kromosomer. Katten har ikke 46 og vil derfor ha for stor kromosom-forskjell. For å ta et eksempel, viss Fru Katt ble befruktet av Herr Nordmann, ville Fru Katt fått som oppgave å lage en menneske uten å ha de rette verktøyene :D Kroppen ville bare ha droppet det.

Skrevet (endret)

Avkom mellom forskjellige arter fritt i naturen er veldig skjeldent, og fører til sterilt avkom. Hester og esler kan f.eks avkom, de kalles muldyr. Det kan også skje at en tiger og en løve kan få avkom. som du sikkert forstår, skal det være veldig få forskjeller mellom arvestoffet til artene for at de skal kunne få avkom. Det er ikke noe problem for f.eks en norsk skogskatt å formere seg med en annen kattetype, men dette blir noe annet, på grunn av at kattene egentlig er av samme art. Kan sammenligne med mennesker, som kan se vidt forskjellige ut, men som alle er av samme arvestoff.

Endret av likferd
Skrevet

Tanken har slått meg også. Hva om et menneske hadde pult en hest, hadde det blitt en stygg hårete mann med lang munn eller hadde det ikke blitt noen ting? Hadde det funket vedder jeg på at noen skrullinger prøver det ut.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...