Gå til innhold

kommer ps3 titlene til å bli like brae som x360?


michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MGS, Ratchet and Clank, Tekken, Uncharted, Motorstorm, God of War, Heavenly Sword, resistance, LittleBigPlanet og en masse skitgode spill som er multiplatform. Jeg syns ikke PS3 har nevneverdig dårligere spill en Xbox, bare litt færre, hvilket er naturlig for en maskin som har eksistert kortere. Spørs jo bare hva du vil ha. Hvis du absolutt må ha GeoW og Halo kjøper du ikke PS3.

Lenke til kommentar

Denne posten hører nok bedre hjemme på felles-delen av spillforumet. Her inne er det jo stort sett kun de som har PS3 som henger.

 

Begge konsollene har meget gode eksklusiver. Begge får også gode i framtiden. Hva som er best er vanskelig å si. Anbefaler deg å google litt etter hvilke spill de to konsollene får. Deretter undersøker du litt om hver enkelt av dem. På den måten kan du selv finne ut hvilken konsoll som får/har de eksklusivene nettopp du vil ha. Ikke la noen her inne fortelle deg hva du skal velge.

Lenke til kommentar
Jeg skal gå for PS3 av 3 grunner: God Of War 3!, Metal Gear Solid 4! og at jeg er playstation fan for life!

 

 

Hvis du synes X-box 3shitty har bedre spill, så velger du selfølgelig den!

 

Trådstarter: Du ser selv hvilket nivå dette blir på. Forumet er fult av fanboys som oppfører seg slik som dette. Når du spør om noe slik som du her gjør er du dømt til å få denne typen svar. Hadde du postet i Microsoft-delen av forumet hadde det sikkert blitt det samme, bare andre veien. Undersøk som sagt selv.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hmm..

 

Det finnes ikke homebrew/custom firmware for playstation 3 enda?

Teller dette?

 

 

Neeee, jeg tenker PSP'messig. Slæsh ''backup games'' hvis du skjønner..

 

Har leita litt. Trukke det er kommet.

 

 

Er forvirra. Aner ikke hva jeg skal kjøpe:dontgetit:. Men er 60% sikker på Ps3. Fordi den har mye mer større spill enn 360 som har bare dual layer dvd.

 

menmen. Vifår se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...