Gå til innhold

Sony og God of War saksøkt (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig. Meste der er jo rett fra gresk mytologi.

 

In plaintiff's original work and God of War, the Champion's family is hacked to death in a one-room building in a small peaceful village. In both stories the Champion feels partially responsible even though he is not really to blame...

 

Dette er jo f.eks rett fra historien om herkules.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes søksmålene mot Sony har gått fra 'normale' til fullstendig absurde? Rumble saken så ut til å ha noe i seg, men så gikk det videre til optiske lagrings medie som er så grovt beskrevet i patenten at alt optisk lagrings medie er oppfattet, og nå noe som er løst (vekt på løst) basert på gresk mytologi?

 

Neste blir vel at noen saksøker Too Human fordi de har skrevet ett manus basert på norrøn mytologi.

Lenke til kommentar

Hele historien i God of War er inspirert av mytologi og legender av fra gamle tider. Sist jeg sjekket kunne du ikke kopi beskytte slikt materiell så fremst det ikke ble omskrevet og presantert som et nytt verk, noe God of War er.

 

Det er for populært å saksøke spill selskap i dag. Denne trenden er nødt til å stoppe, får håpe at en dommer setter ned begrensninger på hva du kan saksøke for.

Lenke til kommentar
*håper sony blir tvunget til å aldri mer lage macho spill!*

håper mer på jentespill med ponnyer, sukker og regnbuer eller? *håper jeg stopper å overdrive så mye*

Han sikter til at God of War er et spill beregnet på "pig disgusting" amerikanere. Aria-sama hater nemlig alt som ikke er fra Japan, eller hva? :nei:

 

Så det er trolling?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...