Gå til innhold

Ny Gizmondo i oktober?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja da tar det vell ikke lang tid før dem ødelegger enda en Ferrari Enzo

 

Ja kanskje de til og med kjører mot en SLR McLaren denne gangen :!:

Husker godt den episoden, da jeg var Enzo-frelst :p

 

Nei, selskapet går nok til dundass igjen.. PSP er å forblir den håndholde kongen jeg aldri kommer til å kjøpe.

Endret av PaTrond
Lenke til kommentar

Vil da tørre påstå at den var ganske så heftig...

 

Så hvis de kommer med noe liknende bare i dagens specs så vil den sparke ganske godt fra seg ja...

 

Gizmondo Specs

 

Platform

- Samsung ARM9 400Mhz processor

- GoForce 3D 4500 NVIDIA graphics accelerator

- Microsoft Windows CE.net platform

- Removable battery

 

Display

- 2.8-inch TFT colour screen, 320 x 240 pixels, 16-bit, 65,000 colors

- Digital camera, 640 x 480 (VGA)

 

Digital Media

- MP3 music player

- JPEG photos

- MPEG-4 and Windows Media Video movies

 

Connectivity

- Bluetooth class 2, for multi-player gaming

- GSM tri-band, GPRS network link, for wide-area network gaming

- SMS texting, MMS Multimedia messaging (pictures)

- E-mail

- GPS chip, for location based services

- USB 1.1

- SD / MMC flash card reader

Lenke til kommentar
om jeg hadde kunne designe en håndholdt, så måtte det vært en homebrew enabla psp med touchscreen og masse ram (128mb eller noe) sånn at man kunne kjørt ordentlige programmer på den i tillegg til spill.

 

Jeg har en GP2X, den er ikke så alt for langt unna det du snakker (dog et stykke), en artig liten sak med 2 arm-CPUer som viser bilder, filmer, e-bøker, musikk, og emulerer spill fr amange palttformer (GBA, SNES, amiga dosbox, scummVM osv)

 

AtW

Lenke til kommentar

hehe ja.. det er ikke så mye man ikke kan kjøre på en homebrew enabla psp heller.

 

genesis(alle bortsett fra dreamcast og sega cd), nes, snes, PS1(man kan rippe selv), og stort sett alle andre systemer som det finnes letvekts emuer til.

 

jeg har også spilt en porta versjon av super tuks :p og det finnes en god hondfull av veldig bra homebrew (spill og programmer) som er laga for psp.

 

nå er det veldig lenge siden jeg fulgte med på utviklinga av homebrew på psp. om de har klart å låse opp alle 64mb med minne i slimmen vet jeg ikke. men fat har jo bare 32mb så om man skal lage programmer som bruker mye minne må det kjøres på slim

Lenke til kommentar

Har faktisk en Gizmondo fra før som jeg kjøpte på qxl for noen år siden. Synes det er en helt OK håndholdt, men er litt skuffet på at jeg ikke klarte å få GPS til å virke på den.

 

Synes å huske at den må ha et SIM-kort for å fungere skikkelig, men er så lenge siden jeg har testet den nå at jeg ikke er sikker lengre...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...