Gå til innhold

Anmeldelse: Mercenaries 2: World in Flames (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God anmeldelse, det er dessverre altfor mye som burde vært litt bedre i dette spillet.

 

En annen ting er achievementene på 360-versjonen, de er jo helt på styr. En kamerat av meg fikk to av 'maximum mood'-achievementene bare ved å joine en tilfeldig fyr og så stikke ut igjen. Har lest om flere enda merkeligere tilfeller.

 

Det jeg opplevde som ganske irriterende er at bare den som holder spillet i co-op kan lage veddemål med Fiona og de andre. Den som har joinet spillet får ikke veddet og ingen fortjeneste.

 

En annen gang fikk jeg ikke joinet noen games, hverken på Quick game eller Custom. Den samme kameraten opplevde det samme et par dager senere.

 

Som det står i anmeldelsen er det veldig synd med alle disse feilene i et så lovende spill. Det blir nok med denne ene gjennomspillingen, ingen replay value her for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Nokre gongar får vi for mykje av det vi ikkje vil ha, og for lite av det vi vil ha.

 

 

 

Les mer

Ja herlighet, er så enig så enig, dette er masse sug :p

 

Hovedproblemet mitt er at PC-versjonen er grusom å spele. Det er som å bowle med ein instruktør som holder tak i armen din for å vise deg korleis du skal gjere det. Aner ikkje koss eg skal forklare det betre, men det er arven frå konsollene, og konsollene dropper bowling-ballen i foten her. Grusomt å gjere nokonting; frå å flytte på seg til å køyre - knotete og tungvint.

 

Spelte det i ein halvtime og sa takk for meg. Idiotisk spel, idiotisk gameplay, klønete kontroll og ... ja *gjespe*

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg faktisk likte spillet jeg!

 

Men forsåvidt enig i de negative kommentarende om bla. AI men har merket mindre til andre bugs. Synes det er gøy til tross for at det er "flawed", en slags blanding mellom gamle Mercenaries og Just Cause. Forøvrig var 1'ern en mye mere gjennomført opplevelse.

 

Kontrollene synes jeg var helt greie (spiller på PC) men det kan kanskje ha noe med framerate å gjøre? :-) Unntaket må være kapring av tanks, det kan til tider være kjipt.

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse - men feil konklusjon/karakter. En toer er mer paa sin plass. Til info saa proevde jeg pc-versjonen - og kun foerste oppdraget. Ikke bare var AI-en forferdelig, men ogsaa kontrollen, grafikken og dialogen var fortvilende daarlig. En saa tydelig konsoll port skal man lete lenge etter. Spillfiguren hadde ikke den myke retningen til ett godt pc spill men 8 destinktive i hht til en konsoll. Grafikken ligger ikke saa lang fra 2 aar tilbake. Syntes bl a fear hadde bedre grafikk. Og det mest irriterende var kommentaren fra spillfiguren hver gang man plukket opp ammunisjon... Jeeezzzes!

Kanskje litt for tidlig aa doemme saa sterkt men det var nok for meg aa spillet ble styrtelig avinstalert!

IKKE KAST BORT PENGENE DERES! For mange andre potensielt brae spill i horrisonten.

edit - det skal ogsaa sies at jeg hadde store forhaapninger da jeg kun oensket og forventet meg hjernedoed action. Hadde ogsaa lest noen relativt daarlige reviews og hadde egentlig "bestemt" meg for aa like spillet, menmen saa feil kan man ta..

 

- just my few satangs

Endret av maypenray
Lenke til kommentar

Likte faktisk dette spillet, jeg.

Grafikken er ikke alt for bra, men det ser likevell fint ut. (Jeg har 360-versjonen)

Det har et par mangler, som dårlig AI, noen bugs, mangel på checkpoints under oppdrag, og usammenhengende historie, men jeg synes likevel det var et bra spill. Jeg ville også hatt en form for fallskjerm, så jeg ikke faller ned og dør dersom jeg ikke klarer å ta over et helikopter...

Minnet meg veldig om en bedre versjon av Just Cause. (Som jeg også likte veldig godt)

En grei 7+ fra meg. :)

Lenke til kommentar

Dette spiller er bare sinnsykt moro :dribble:

Sprenge alt i lufta,folka er dumme i spillet ja men de kommer seg litt etterhvert.De sivile løper rett og slett ikke ut i vegen men langt i skogen...

Noen ganger kommer ikke supplies når du bestiller,bare bestill på ny.go crazy :yes:

Spillte du 1 må du spille dette,grei 7 fra meg,noen som er lur kjøper man det brukt el.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...