Gå til innhold

Promper når jeg løfter vekter...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4123456
Hver eneste gang jeg løfter så promper jeg... folk vil ikke engang ha meg på treningsstudio. Jeg sier bare at treningsstudio er for alle som har betalt, promping eller ikke. Jeg har egentlig fortåelse for at de ikke liker det. Tips om hvordan jeg kan minimere det?

 

Sikker på at magen din fungerer helt fint til "vanlig"? Du sa ikke noe om hvordan den er ellers. Ville anbefalt å få sjekket seg hos legen, og seff å tømme tarmen før du trener hardt.

Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg løfter så promper jeg... folk vil ikke engang ha meg på treningsstudio. Jeg sier bare at treningsstudio er for alle som har betalt, promping eller ikke. Jeg har egentlig fortåelse for at de ikke liker det. Tips om hvordan jeg kan minimere det?

Hva med å sitte på do en stund før økten. Prøve å bli kvitt det meste av gassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Om du fiser mye nok, så går til til slutt tom for gass i magan. Dermed er det da umulig å fise konstant, så sett deg på ramma og tøm rygg for du trener. Funker for alle andre om ikke du er skapt så fryktelig anderledes

Lenke til kommentar
Hva med å knipe igjen, som normale folk gjør?

For noe tøys. Om du står med f.eks. 100 kg på skuldrene/ryggen, er det ikke bare bare å kunne knipe igjen..

 

Angående problemet til deg, trådstarer: Kanskje du spiser for mye grønnsaker, eller kanskje du har tilberedt dem feil? Om du kunne skrevet litt om kostholdet ditt blir det lettere å finne problemet. Om dette ikke er troll da..

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Kjenner det selv og har hørt noe om det, men trodde egentlig at det stod i sammenheng med at en naturlig begynner å spise mer ved inntak av kreatin og derfor blir den syndebukken. Ser ikke bortifra at den er det, men skulle gjerne visst litt mer konkret om det.

Lenke til kommentar

Haha, har faktisk hend med meg to ganger når jeg har vært helt i bunnpossisjon i knebøy. Alt som kan strammes er stramt som faen, så det blir den mest høyfrekvente og bråkete lyden man kan få til. :D Siste gangen så var det ei dame på andre siden av rommet som begyne å le sånn at hun ble liggende fast under benkpress-stanga.

 

Kuttet ut melk og annet med laktose i seg (dvs. billig proteinpulver) og da forsvant problemet helt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...