Gå til innhold

"HIFI Klubben anbefaler" Surround for under 10k (?)


Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt ny 75" til TV-stuen! Tenkte å bytte ut lydplanken vi har med noe bedre. Ser HIFI klubben har noen anbefalinger. Lurer egentlig på om den billigste pakken er et godt kjøp, eller om man burde gå opp i pris for noe bedre som varer lengre. Har i utgangspunktet lyst å holde meg under 10k.

 

https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/hjemmekinosystem/denon-avr-x250bt--argon-alto-surround-5.1-hjemmekinoanlegg/

 

Ev.

 

https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/hjemmekinosystem/denon-avr-x550bt--argon-alto-surround-5.1-hjemmekinoanlegg/

 

Noen som har erfaring med en av disse, ev. vet om det er et OK kjøp mtp pris eller burde man med fordel gå for noe til 10-15k?. 

 

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veld e samme høyttalerne men forskjellig forsterker. Det ser ut som eneste fordel er at X550BT har en egen app som kan brukes for å endre volum og litt sånn. Watt, HDMI 2 / 4K, anntall innganger og sånne tekniske detaljer virker ganske like på de to så det koker vel egentlig ned til om du vil ha app-styringen eller ikke, i alle fall så langt jeg kan se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veld e samme høyttalerne men forskjellig forsterker. Det ser ut som eneste fordel er at X550BT har en egen app som kan brukes for å endre volum og litt sånn. Watt, HDMI 2 / 4K, anntall innganger og sånne tekniske detaljer virker ganske like på de to så det koker vel egentlig ned til om du vil ha app-styringen eller ikke, i alle fall så langt jeg kan se.

 

Skjønner. 

App-styring for 2000kr er ikke nødvendig. Tenker jeg går for den billigste modellen og handler den imorgen! :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...