Gå til innhold

HD DVD for Xbox 360 lanseres i morgen (X360)


Anbefalte innlegg

Har selv denne VGA kabelen og den spiller faktisk høyere oppløsninger enn det som står oppgitt fra Microsoft :p

Jupp, det ble fikset høyere oppløsninger gjennom en Dashboard-oppdatering. Tror jeg. :)

8027729[/snapback]

 

Uansett ble jeg imponert. Er ikke ofte man får mer enn hva som står på pakka ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du overvurderer varmerket, Avean. I januar solgte PS3 dårligst av alle konsollene i USA og i Japan selger Wii mange ganger mer.

 

Tull og tøys, slutt å basere fakta på artikler du leser på nettet. Altfor mye feilinformasjon som ligger ute. Playstation 3 selger faktisk veldig bra, noe treg start ja ! Men ikke rart pga stive prisen.

8023227[/snapback]

Nei, nå får du slutte med tøyset ditt. Det jeg skrev er objektive fakta hvordan du enn vender og vrir på det. Det er bare du som ikke vil innse realitetene. Er bedre å basere seg på fakta fra artikler enn ønsketenkning som deg...

 

For ordens skyld:

 

Salgstall for USA - NPD - Januar 2007:

 

Wii: 436,000

PS2: 299,000

Xbox 360: 294,000

PS3: 244,000

 

Kilde

 

Salgstall for Japan - Enterbrain - Januar 2007:

 

Wii: 405,000

PS3: 148,000

 

kilde

Lenke til kommentar
Da har VG kommet med en test av spilleren. Les mer her Må si jeg lo da jeg leste anmeldelsen, han baserer karakteren sin basert på filmen Doom og det dama hans sa. :!:  :!:

8036423[/snapback]

 

Utrolig tabu test egentlig. Hadde jeg personlig laget en test av HD DVD spilleren så ville jeg sett minst 5 HD DVD filmer og så kanskje gått gjennom de samme filmene på DVD, sagt hvilken følelser jeg satt med igjen etter dette og så kjørt et bilde til bilde sammenlikning av DVD som er oppskalert mot HD DVD i samme oppløsning som det igjen. Bare slik jeg ville gjort det.... Ikke bare Doom :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...