Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en 3-4 år gammel laptop som jeg vil ha solgt for å få penger nok til en ny stasjonær pc som har litt mer kraft.

 

Men problemet er hvor mye jeg skal selge den for..

 

Som sagt er den 3-4 år gammel og det er en laptop. Men det er en fantastisk "Entry level gaming PC". Det er en Multicom Xishan W350ST og har intel i7-4700MQ 2,40GHz, 16gb minne og 1tb lagring. Som grafikk kort har den Nvidia GTX 765M.

 

Vanlig FPS i spill; CS:GO 50-90FPS, Rocket League 30-70 og Minecraft 60-og opp FPS

 

Som ny koster den 7500kr.

 

Trenger hjelp.

 

Med Vennlig Hilsen Håvard

 

P.S kontakt meg hvis du vil kjøpe den ;) [email protected]  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2000 maks. Ærlig talt vet jeg ikke om noen er interessert i en såpass gammel og brukt laptop.

 

Minus batteriprisen som er på 1.000,-, blir da en tusing for saken :p

 

Skal vi dra det vanlige regnestykket, Nypris minus 30% og minus 30% hvert år.

Nypris minus 30% = 5250,- minus 30% = 3675,- minus 30% = 2575,- minus 30% = 1800,-

Der var det 3 år og endte opp på 1.800,-, så tar vi minus batteri = 800,-. Så tar vi med trøbbelet med å kjøpe batteri, si 200,- = 600,-. Regnet du MVA og tollgebyr på batteriet? Hvis ikke er det ca 350,- mer for batteriet.

 

Du sitter, med et relativt normalt regnestykke, igjen med en PC som er verdt ca. 300,-. Si at den kan selges for 500,- da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

2000 maks. Ærlig talt vet jeg ikke om noen er interessert i en såpass gammel og brukt laptop.

 

Minus batteriprisen som er på 1.000,-, blir da en tusing for saken :p

 

Skal vi dra det vanlige regnestykket, Nypris minus 30% og minus 30% hvert år.

Nypris minus 30% = 5250,- minus 30% = 3675,- minus 30% = 2575,- minus 30% = 1800,-

Der var det 3 år og endte opp på 1.800,-, så tar vi minus batteri = 800,-. Så tar vi med trøbbelet med å kjøpe batteri, si 200,- = 600,-. Regnet du MVA og tollgebyr på batteriet? Hvis ikke er det ca 350,- mer for batteriet.

 

Du sitter, med et relativt normalt regnestykke, igjen med en PC som er verdt ca. 300,-. Si at den kan selges for 500,- da :p

batteriet med frakt og alt koster 1000kr. Så da +200. også skjønte jeg ikke hvorfor det blir -30% per år. Jeg har sett veldig gamle maskiner på Finn.no hvor prisen blir nesten holdt likt. 

 

For å være ærlig forventer jeg ikke å få mye for den, men jeg tenker at rundt 2000kr er ok pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...