Gå til innhold

Skjermen blinker av og til ?


Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd i det siste at PCens skjerm begynner og blinke, men det tar bare noen sekunder så virker den ok igjen. Det hender heller ikke så veldig ofte, men lurer på om det vil bli verre etter hvert. Eneste jeg vet og som jeg har foretatt meg er å kjøre viften flere ganger. Dette også fordi jeg følte at Varmluften ut fra PCen var blitt betydelig varmere enn normal- Etter vifting er det blitt litt kjøligere. Så mer vet ikke jeg hva som kan gjøres, kanskje noen av dere vet mer ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde noe liknende selv. Det var et spill som ikke taklet utgangen jeg brukte på skjermkortet. Det kan også hende at det er at skjermkortet holder på å dø.

 

Hva slags maskinvare har du? Det er alltid greit å slenge ved når man trenger hjelp med PC-relaterte problemer :)

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket kapasiteten, I Windows C er det brukt 795 G av 887 G. I Lenovo D er det brukt 22 G av 24,9 G. Der da ikke helt fullt, men kanskje det er såpass mye at det likevel kan være årsaken ? Det kan kanskje være noe med hvilke program som kjøres også, eller prosessoren ?

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...