Gå til innhold

Realistisk flyspill fra bransjeveteraner (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har DCS A-10C Warthog, som er mektig bra greier. Litt WWII-saker i samme stil med samme grad av simulering hadde vært meeeeget interessant!

I mellomtiden får jeg kose meg med PMDG 777, 737 NGX samt A2A Mustang med AccuSim... :)

 

$40 er pledget via kickstarter, forresten... Verdt å støtte, IMO.

Endret av Shirmah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

FSX lever i beste velgående, og X-Plane er knallbra! Så ingenting å savne :)

Jepp, FSX lever i beste velgående, men hadde ikke skadet med en oppfølger som har mer detaljert verden og kanskje flere fly? Har prøvd X-Plane 10, bra spill. :)

Det finnes et gigaaaantisk hav av addons til FSX, som drastisk forbedrer alt fra terreng, fly, ATC, AI-trafikk osv osv. På tross av at FSX virkelig begynner å dra på åra og er forferdelig dårlig optimalisert på moderne maskiner, blir mulighetene bare flere og flere.

 

Hvis du f.eks kjøper FTX Global, Activesky 2012, en eller annen form for AI-trafikktillegg, og så et par flyplasser og kvalitetsfly, så er det plutselig noe HELT annet :)

 

PMDG J41, 737 NGX og ikke minst 777 er supert om man liker større rutefly, mens A2A nettopp har kommet med en ekstremt god Cessna 172. Majestic har en knallbra Dash 8 Q400, og Aerosoft sin nye Twin Otter er også verdt en titt. :)

Lenke til kommentar

"Igor Tischin fra Eagle Dynamics vil også være involvert i utviklingen."

 

Eagle Dynamics står jo bak DCS, men DCS åpner også for at sertifiserte utviklere lager moduler til DCS World pakken. Betyr dette at dette er en 3. parts modul til DCSW der Eagle Dynamics like vel er representert, eller ligger hele prosjektet under DCS's eget flagg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...