Gå til innhold

Hva er den siste filmen dere har sett på kino?


Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

Hay, :)

Her er bare en tråd for å poste de filmene man har sett på kino. Poste navnet på filmen og så kort om den var bra kn anbefales eller lignende ;) Vi starter med fra nå og tar ikke med alle filmene man har sett i allt med en lang liste, bare poste den siste filmen ;) Er litt gøy å se hvor mange som ser samme film og høre de forskjellige meningene til hverandre :)

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

The hobbit

Det var en veldig bra film, og jeg kjedet meg ikke selv om den varte 3 timer. Hva synes du om den?

 

Men den siste filmen jeg så, var vel hjemme alene 3, siden den gikk på tv for noen dager siden. Det er en grei julefilm :)

 

Edit: tross alt ikke på kino, men det går nok bra. Anbefaler at trådstarter burde få det til å bli film og ikke kino ;)

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Det var en veldig bra film, og jeg kjedet meg ikke selv om den varte 3 timer. Hva synes du om den?

 

Men den siste filmen jeg så, var vel hjemme alene 3, siden den gikk på tv for noen dager siden. Det er en grei julefilm :)

 

Edit: tross alt ikke på kino, men det går nok bra. Anbefaler at trådstarter burde få det til å bli film og ikke kino ;)

 

Terningen trillet nok på 6 hos meg! Elsker Ringenes Herre universet!

Lenke til kommentar

Ja, men dumt netflix bare har dem til 31. desember. Teit.

Ja, er dumt det. Men så er det mye dumt med netflix også da, til tross for alt det bra.

 

 

 

Det finnes mange tråder om generell film. Kino er det (så godt som) ingen. Det kan jo være litt gøy å se hvilke filmer som kommer på kino og hvor populære dem er (: Kanskje man rekker å se den selv eller man kan jo kjøpe den på DVD når den kommer ut.

Ja, jeg så det. Men det er ikke mye aktivitet i denne tråden, desverre.
Lenke til kommentar

Nei det er sannt. Kanskje vi ser for få filmer på Kino i Norge?

 

Jeg er ikke stor kinofan, men ser sikkert 4-8 filmer i året :p Så blir da 4-8 kino filmer jeg poster her i året. Er fritt for alle å poste, så det er jo dere som velger om det blir aktivitet eller ikke. Jeg for min del er ikke opptatt av å få masse aktivitet, men mere på å få litt seriøse tilbakemeldinger ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...