Gå til innhold

Junifest 2013 - tomsi42 - nytt glass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11. Waiting for a train

Det var skikkelig stilig syns jeg. :thumbup:

Takk.

Det siste der var virkelig en innertier Tomsi! :) Det beste jeg har sett fra deg... ever.. faktisk! :)

Jøss - takker og bukker; men nå tok du vel i litt :blush:

 

Må si meg enig med BjerkneZ der. Det bildet var utrolig kult!

Takk

 

Det siste var kjempe flott!

Takk

 

Det som jeg litt stolt av, var at jeg har planlagt dette bildet siden jeg kom hit og kjørte over planovergangen (der fotografen står); i går var været ekstra samarbeidsvillig. Så resten gikk egentlig av seg selv.

Lenke til kommentar
Jøss - takker og bukker; men nå tok du vel i litt :blush:

Jeg er nok ikke en person som slikker folk opp etter ryggen Tomsi så du (og andre) kan være trygg på at hvis jeg sier det er bra, mener jeg virkelig at det er bra. Sier jeg ingenting, så har jeg enten oversett bildet eller så synes jeg ikke det er noe spesielt å kommentere. :)

 

Så nei, dette var ikke en overdrivelse. Jeg likte bildet av jernbanesporet svært godt og etterbehandlingen (hva du nå enn har gjort) satt som et skudd :)

 

Liker også godt bildet av hunden i døråpningen. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker det, men det er liksom slike typer bilder man sjelden finner to versjoner av :) Litt orginalt og "røft" på en gang, sammtidig som det oser "sannhet" og "street photo" av bilde, noe som ligger mitt hjerte nært :)

Lenke til kommentar

Fint bilde, fint at deler av baren og flaskene er med i bildet :)

Ikke akkurat den mest avskrekkende vaktbikkja kanskje ?

Takk. Tror nok at hunden mer ville at jeg skulle komme inn ...

 

Jeg er nok ikke en person som slikker folk opp etter ryggen Tomsi så du (og andre) kan være trygg på at hvis jeg sier det er bra, mener jeg virkelig at det er bra. Sier jeg ingenting, så har jeg enten oversett bildet eller så synes jeg ikke det er noe spesielt å kommentere. :)

Der er grei :)

 

Liker også godt bildet av hunden i døråpningen. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker det, men det er liksom slike typer bilder man sjelden finner to versjoner av :) Litt orginalt og "røft" på en gang, sammtidig som det oser "sannhet" og "street photo" av bilde, noe som ligger mitt hjerte nært :)

 

Fin ølhund - og fin bar med slitt trapp og solide håndtak å støtte seg til!

Takk. Det med håndtakene tenkte jeg ikke såå mye over - men det er vel på vei ut at man trenger støtte?

 

Likte godt togskinnene og ølhund. Båtbildet fra stranda var også meget bra.

Takk. De er noen av favoritter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Vi gikk ut på Grenen i dag, og fant ut at det blåste litt ...

Ja, ser du har fått frem den forblåste stemningen. Var der i fjor og da var det tilnærmet vindstille og sol.

 

Ellers så er jo "Morgenstemning fra Løkken" og "Waiting for a train" et par "høydare".

Lenke til kommentar

Ja, ser du har fått frem den forblåste stemningen. Var der i fjor og da var det tilnærmet vindstille og sol.

 

Ellers så er jo "Morgenstemning fra Løkken" og "Waiting for a train" et par "høydare".

Takk. Jeg har vært på Grenen 3 ganger nå, og været har vært forskjellig hver gang :)

 

Der så det ut til at det var bra med vond ja :)

Bildet taler jo for seg selv :)

Takk. Har flere eksemplarer med båst ;)

 

Flott bilde fra Grenen!

Takk.

Lenke til kommentar

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var på Nordjylland istedet for i sofaen vel hjemme etter familiefestivitas.

 

Har tatt Skagenbanen selv for noen år tilbake, Fra Ålbæk til både Skagen og Fredrikshavn når vi leide sommerhus for noen år siden. Overraskende god og rask kollektivtrafikk mellom to såpass små byer.

 

Flotte sommerlige motiver. I hvert fall fra turen som jeg så gjerne skulle vært med på. Kjøpt 12-35mm f/2.8, eller til låns?

Lenke til kommentar

...

 

Flotte sommerlige motiver. I hvert fall fra turen som jeg så gjerne skulle vært med på. Kjøpt 12-35mm f/2.8, eller til låns?

Takk for kommentaren. Vi er såpass fornøyd at vi planlegger allerede en tur neste år; så da blir det kanskje en mulighet.

 

12-35mm er til låns. Hadde ikke ventet så mye av den; synes den ikke rekker langt nok. Men den er faktisk så trivelig, at den havner på en ønskeliste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...