Gå til innhold

Snowboard musikk i bakken


Fisken90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg foretrukket musikk som gir et lite kick, altså musikk som system of a down og lignende- eller mere funky- Do your thing med basement Jaxx er en DEFINITIV snowboardhit- samme med soundtracks fra SSX spillene, se litt rundt om du finner noe i butikkene...

Musikken skal jo bidra til at jeg tør å hoppe på de store hoppene, vet ikke hva du krever av din musikk, men last ned Basement Jaxx sangen!!

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
Hei=) jeg skal ha sånn hjelm med høytalere i, også trenger jeg musikk som er kult å høre på når man står i bakken.!

 

Noen forslag?

5487613[/snapback]

 

Om du har itunes kan du gå inn på Music Store (USA). Og på iMix'er. Der søker du på snowboard. Da finner du mange playlister eller "iMix" som Apple så flott kaller det, med snowboardsanger. Mulig du finner noe du liker der ?. Får håpe det ;)

 

Edit: jeg fant 105 forskjellige iMixer med Snowboard i navnet.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Jaaa... at jeg ikke kom på det. Hallelujah må være den beste snowboardsangen noensinne. Man får virkelig kick av å høre på den. Blir skikkelig gira, og man får lyst til å ta noen skikkelig smoothe triks på biggen.  :p

5493255[/snapback]

Tenkte ganske mye på det å sitte rett foran et hopp som du nærmest ikke ser bakken på, og ta noen pust inn før du begynner å kjøre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...