Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får jeg begynne:

 

Har kommet til questet arrow of extrication i thiefes guild, jag har vært inne på rommet til magen, og nede i grotten. Har vært over alt, men "labyrinten" ender opp i en dør som jeg må igjennom. Problemet er bare det at jeg trenger en nøkkel, og den finner jeg ikke noen plass. Måtte drepe to personer, og noen dyr, men ingen av dem hadde en nøkkel.

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på hvordan jeg kommer ut av Fort Grief. Jeg har funnet alle nøklene jeg skal (også den ekte etter å ha tatt orken og bueskytteren.) men jeg kommer meg bare ikke ut.

 

Døren åpnes fra et annet sted, men hvor? EDIT: Fant det ut, man måtte inn i "dungeonen" igjen og åpne den derfra.

 

Mvh Audun Hagen

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Da får jeg begynne:

 

Har kommet til questet arrow of extrication i thiefes guild, jag har vært inne på rommet til magen, og nede i grotten. Har vært over alt, men "labyrinten" ender opp i en dør som jeg må igjennom. Problemet er bare det at jeg trenger en nøkkel, og den finner jeg ikke noen plass. Måtte drepe to personer, og noen dyr, men ingen av dem hadde en nøkkel.

5847193[/snapback]

Eg håper du har water breathing eller eit lager med potions of the sea. Berre eit lite hint ;)

Lenke til kommentar
Da får jeg begynne:

 

Har kommet til questet arrow of extrication i thiefes guild, jag har vært inne på rommet til magen, og nede i grotten. Har vært over alt, men "labyrinten" ender opp i en dør som jeg må igjennom. Problemet er bare det at jeg trenger en nøkkel, og den finner jeg ikke noen plass. Måtte drepe to personer, og noen dyr, men ingen av dem hadde en nøkkel.

5847193[/snapback]

Eg håper du har water breathing eller eit lager med potions of the sea. Berre eit lite hint ;)

5847837[/snapback]

 

Så var det det med å vite hvor jeg finner det da. Har funnet en dyp hule med vann i i alle fall. :p:)

Lenke til kommentar

Hvis det er The Dark Brotherhood du sikter til skal du bryte deg inn i huset mellom 8-11pm, så går du opp på loftet, og der oppe er det ett soverom. Inne på soverrommet er det en "hemmlig" gang, når du har funnet den går du inn, og løsner på tauet. Så sniker du deg ut igjen. :)

 

Er kommet til ett The Dark Brothehood oppdrag i Imperial City. Skal finne en high elf, har funnet ut at han er i market district, men når jeg går der han skal være (ser det på kartet) så ser jeg an ikke. Er han usynlig eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp til questet Tears of the savior i frost fall. Jeg skal finne noen knøttsmå tårer inne i en hule hvor det er så kaldt at man mister HP når man er der. Problemet er at jeg ikke finner fler tårer enn 4 stk. Har en liten anelse om at Havok physics motoren har sparka quest itemet mitt inn i selve grafikken på en fjellside. Om noen har PC versjonen kunne ha tatt bilde av hvor alle ligger ville vært glimrende.

Lenke til kommentar
Hvis det er The Dark Brotherhood du sikter til skal du bryte deg inn i huset mellom 8-11pm, så går du opp på loftet, og der oppe er det ett soverom. Inne på soverrommet er det en "hemmlig" gang, når du har funnet den går du inn, og løsner på tauet. Så sniker du deg ut igjen. :)

 

Er kommet til ett The Dark Brothehood oppdrag i Imperial City. Skal finne en high elf, har funnet ut at han er i market district, men når jeg går der han skal være (ser det på kartet) så ser jeg an ikke. Er han usynlig eller noe slikt?

5848464[/snapback]

Nei, var ikke det:P Men fant det ut uansett: )

Dark Brotherhood er kos, masse fine rewards etterhvert!

Lenke til kommentar

har skafet alle "commentaries" bøkene og funnet den "skjulte" beskjeden. men skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre?

 

beskjeden er:

bok1: GREENEMPEROR

bok2: WAYWHERE

bok3: TOWERTOUCHES

bok4: MIDDAY SUN

 

green emperor way where tower touches midday sun, der skal jeg liksom finne veien til daedric cults gjemmested eller no slikt. men skjønner ikke hvor jeg skal gå.......noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
har skafet alle "commentaries" bøkene og funnet den "skjulte" beskjeden. men skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre?

 

beskjeden er:

bok1: GREENEMPEROR

bok2: WAYWHERE

bok3: TOWERTOUCHES

bok4: MIDDAY SUN

 

green emperor way where tower touches midday sun, der skal jeg liksom finne veien til daedric cults gjemmested eller no slikt. men skjønner ikke hvor jeg skal gå.......noen som kan hjelpe?

5848957[/snapback]

bare følge den røde pila, green emperor way er i midten av Imperial city, så finner du en stor grav. der står du og venter til "ettermiddagen". da skjer det ting vettu!

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til questet Tears of the savior i frost fall. Jeg skal finne noen knøttsmå tårer inne i en hule hvor det er så kaldt at man mister HP når man er der. Problemet er at jeg ikke finner fler tårer enn 4 stk. Har en liten anelse om at Havok physics motoren har sparka quest itemet mitt inn i selve grafikken på en fjellside. Om noen har PC versjonen kunne ha tatt bilde av hvor alle ligger ville vært glimrende.

5848529[/snapback]

 

Hvor fant du de fire? Hvis du fant alle på bakken, ligger den siste oppå steinen i midten.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp med "Whom Gods Annoy"-questen.

 

Jeg har altså overtatt forbannelsen (de små jævlene som forfulger meg rundt, husker ikke hva de kalles), og dratt til de grottene utenfor Leyawiin. Jeg har funnet det såkalte Alteret, men vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt småjævlene. I beskrivelsen står det bare "I should find the alter and place the staff there". Jeg står der altså med staben og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...