Gå til innhold

Inglourious Basterds - Nå kommer den!


:---{D

Anbefalte innlegg

Leste akkurat dette på Joblo sine sider.

 

There weren't too many "scoops" coming out of the Cannes Film Festival this year, but thanks to a kick-ass French schmoe by the name of 'Mat', we have come to discover Quentin Tarantino announcing his next film as the one that we've all been waiting for over 5 years now: INGLORIOUS BASTARDS! Tarantino took part in a beach-side TV interview (what else in Cannes?) which you can check out HERE (mind you, it's in French, but you can hear him responding in English under the interpreter), but needless to say, being from Montreal, Canada, I was able to decipher what all was being said. More or less, here's how it went down. You heard it here first, kids.

 

Host: What are the next films that you are going to be making? We're hearing KILL BILL 3, KILL BILL 4, which one is it?

 

Tarantino: The next movie I'm doing is my World War II movie. I just finished up the first draft and if ALL GOES WELL, I will be here, in Cannes, in 2009 with INGLORIOUS BASTARDS!

 

Da er det bare å glede seg. :) Det gjør i hvert fall jeg.

 

Ser på kommentarene under artikkelen at flere er skeptiske til at den noen gang kommer. Men når han sier at han er ferdig med førsteutkastet kan han ikke akkurat gå tilbake på det.

 

 

Han sier det i intervjuet her etter ca. ti minutter.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir litt sånn som X-Files, man tror det ikke før man får se det.

 

Den dagen jeg sitter med en kinobillett i hånden eller en dvd klar i spilleren så skal jeg kanskje tro at den er på vei, QT bytter jo prosjekter fortere enn de fleste bytter sokker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Akkurat det forklares jo ganske enkelt med at Tarantino ikke gidder å gjøre prosjekter som han ikke er helt investert i. Han har ikke behov for penger, han lager akkurat de filmene han har lyst å lage. Og det er nok også en av grunnene til at han (i mine øyne) kun leverer kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Enda bedre. Det eneste som skremmer meg er at Tarantino skal skrive filmen på en annen måte enn han har gjort tidligere.

 

Tror det kan bli en fin ting. Spesielt med dette prosjektet her. Han kan ikke tråkke i de samme sporene hele tiden, han må utvikle seg og prøve noe nytt. Han trenger å ta neste steget nå, for å vise at han er her for å bli.

 

Jeg elsker Kelly's Heroes, som om jeg forstår riktig er en inspirasjon for Tarantino. Jeg gleder meg virkelig og denne her kan gi meg noe å hype for.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...