Gå til innhold

Iphone 3G tok fyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De skreiv om dette pp nettavisen også. Det som jeg synes er rart at når tilbød ny iPhone vill han ikke ha!?! Javel, hva forventer han å oppnå?

 

"De har tilbudt meg en ny iPhone, men det er jeg ikke interessert i, sier han til Nettavisen onsdag."

Full forståelse for at han ikke vil ha en ny iPhone etter at den gamle begynte å brenne. Jeg antar han vil ha pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Her har vi vel enda et eksempel på Apple's forferdelige kundeservice..

Nei, vi har bare enda et eksempel på feilaktige slutninger basert på et tabloidoppslag. For det første så er det normalt at man henvender seg til forhandler ved reklamasjon, så om noen har gitt dårlig kundeservice så er det vel Telia. For det andre så har Telia tilbudt fyren en ny telefon, og har dermed oppfylt sine forpliktelser skulle man tro (uten at jeg kjenner detaljene i svensk forbrukerlovgivning).

Lenke til kommentar
– Telia sier at det ikke er noe de kan gjøre. Jeg må betale ut kontrakten, sier Ahlén

 

Da Aftonbladet tok kontakt med Telias pressetjeneste, var responsen en helt annen.

 

– Det er bare å komme inn og reklamere telefonen. Vi gir naturligvis kunden en ny telefon eller reparerer den gamle, avhengig av skaden, sier pressekontakt i Telia, Iréne Krohn til Aftonbladet.

 

Hæ? Det der er et klassisk eksempel på hvor dårlig journalistikk kan bli.

 

Han er nødt å betale ut kontrakten, men hva har det med ny telefon/reperasjon å gjøre? Det finnes jo ikke noen gyldig grunn til at han skal få bryte kontrakten bare for at den brant! En helt vanlig produksjonsfeil, dette er noe som klart og tydlig går under garantien på telefonen og har absolutt ikke noe med abonnemanget å gjøre.

 

Utrolig synn at journalister som skal være smartere ikke er det, for det gjør bare leserne dummere og mer fordomsfulle (mot noe som ikke er en reel grunn)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...