Gå til innhold

Feature: Slik lages Gears of War 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda ett spill som er blant game of the year hos meg ihvertfall

Gleder meg helt sykt, har forhåndsbestilt Gears Of War 2 forlengst og betalt selve spillet, så jeg er garantert en kopi enten på lanseringsdagen eller 1 dag før :D

 

Og det med boter og bedre historie er verdt alene til å kjøpe spillet, bare dem to forbedringene synes jeg er det største!!

 

7. november må jo bare komme snart :D

Lenke til kommentar
den som spelar på lettast vanskegrad vil tole meir, og kulene gjer meir skade.

 

Hvorfor skal våpnene dine alltid gjøre mindre skade når man øker vanskelighetsgraden?!! Jeg er lei av å måtte pumpe et helt magasin i skallen på en kar, på kloss hold, bare for å få han til å legge merke til meg.

Jeg ønsker mer realisme når jeg skrur opp vanskelighetsgraden. Å øke vanskelighetsgraden burde føre til flere og/eller smartere critters og gjøre spilleren mer dødelig, våpen som har null effekt er ikke mer realistisk.

Lenke til kommentar

Dette blir så tøft!

 

Og split screen med boter og venner skikkelig morsomt, sjønner ikke hvorfor det har blitt borte. Men håper de klarer å gjøre mye nytt, slik at det ikke føles som å spille 1'ern med oppdateringen. Har spilt 1'ern MYE og er piss lei det, så håper det blir som et helt nytt spill.

Lenke til kommentar

Kan ikke få sagt ofte nok hvor mye jeg gleder meg til dette spillet.

 

Det eneste jeg reagerer på er hva de legger til grunn for å øke fiendemassen. Siterer artikkelen:

 

"Det er krig på planeten Serra, men i Gears of War var alle kampane veldig kompakte, med få fiendar på skjermen samtidig. Dette blir forandra i Gears of War 2. I mange situasjonar vil du ende opp i kamp mot hundrevis av Locust som veltar mot deg."

 

En gruppe på fire mann ville svært sjelden delta alene i slike store slag. Det vi opplever på GoW er snarere små trefninger, noe jeg vil tro er mer normalt på slike oppdrag som de vi får. Jeg synes dette fungerte helt utmerket på GoW. Jeg er litt skeptisk til dette med hundrevis av fiender, jeg er redd det kan ødelegge noe av det taktiske i spillet og føre til mer mindless massedreping med supportvåpen som Gatling-geværet de har lagt til i arsenalet .. Riktignok bare litt skeptisk ettersom jeg tror Epic vil få dette til å fungere fint på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...