Gå til innhold

Anmeldelse: Sins of a Solar Empire (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er helt genialt, har spillt det i flere måneder no.

Kjøpte det med en gang det kom på Stardock sin nettbutikk (ala steam)

Utrolig gøy å kjøre multiplayer kamper over nettet, fordi de ikke varer så alt for lenge :) Mye action hele tiden hehe.

I tilleg er de utrolig flink til å patche gamet, bare ta en tur til hjemme siden og les gjennom den nye patchen de betatester no.

Kan anbefales på det sterkeste :D

Lenke til kommentar

Mye mulig jeg ber om i pose og sekk her..

 

Men, jeg skal ærlig innrømme at det ikke er ofte jeg gidder å lese igjennom en hel anmeldelse.. jeg gjør det med spill jeg er litt ekstra nysgjerrig på..

 

Hvis det kommer en anmeldelse så blar jeg fort ned til karakteren. Er den høy, så ser jeg kanskje videoen.. og om videoen er interessant, så leser jeg kanskje hele omtalen..

 

 

Det var en liten innledning..

 

Når jeg klikket på denne linken så stor det på forsiden "definitivt verdt ventetiden", og så leste jeg en veldig bra konklusjon, men "bare" en 8'er karakter.. 8 er bra det, for all del.. Jeg hadde bare kanskje trodd at den skulle få noe høyere.. 9, eller noe.. Men, det sto ikke noe negativt i konklusjonen..

 

Det jeg synes er at man i konklusjonen kunne nevne hva man trakk ned på, om enn bare med stikkord, så får man heller lese hele for mer utdypende kommentar..

 

 

Dette gjelder egentlig alle anmeldelser..

 

 

Men, for alle det.. Setter stor pris på jobben dere gjør! :)

Lenke til kommentar

Spennende spill, bra grafikk og interface

 

Dog ble ekstremt skuffet over at det ikke var noe kampanje, så la spillet "på hylla" ganske fort

Var også ganske ubalansert, fighters var ganske overpowered og om du zerga fienden med nok fighters fra carriers var du ganske uovervinnelig. Var også vel lett å forsvare planeter uten noen som helst flåtestøtte ved kun å ha masse fighters i forsvar

 

Har ikke spilt spillet i multiplayer though

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...