Gå til innhold

Her er MMS-printeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1,67 kroner pr. bilde er da ikke så galt dyrt... morsom liten dings, noe vi faktisk snakket om sist nå da jeg var på ferie og så noen som hadde polaroidkamera.

 

Ser bare en begrenset nytteverdi i det dog, men så er jo jeg typej som ikke ser særlig nytteverdi i å skrive ut småtterier i det hele tatt, vil heller ha det stort hvis det skal være noe vits å ha det på annet enn mobil/laptop/bilderamme/LCD-tven

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver amobil mms printer når den overfører bildene via blåtann?

det er jo heller en liten blåtann printer enn en mms printer. trodde da jeg leste overskrifta at dette var en skriver som hadde simkort og telefonnr. slik at du sendte en mms til skriveren også printet den ut det...

Lenke til kommentar

Er arkene og alt som trengs godt lukket inne i enheten så man slipper å ha en bunke med fotopapir i lomma?

 

Har ikke MMS-bilder en oppløsning på bare 300x200 punkter eller noe sånt? Takler den ikke å skrive ut bilder i full oppløsning fra mobilen?

 

Morsom sak men jeg tror nok folk bør vente på en versjon som takler utskrifter i full oppløsning.

Lenke til kommentar
MMS-størrelse er vel også begrenset av filstørrelse, ikke oppløsning, så vidt jeg vet.

Jeg er klar over det, men i praksis bestemmer vel telefonene oppløsningen direkte uten å prøve å maksimere oppløsningen innenfor kB-kvoten. (Det er også begrenset hvor stort poeng det er å øke oppløsninga på bekostning av større komprimeringstap)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Mobilkameraer har generelt dårlig kvalitet. Bilder sendt via MMS får ennå dårligere kvalitet. Hvem vil printe ut dette? Og hvem trenger vel bilder på papir? La trærne få en pause, se på dem på en LCD-skjerm isteden.. :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg fikk en merkelig uventet pakke på døra i dag. Jeg pakket opp og fant til min store overraskelse en Polaroid Pogo og et brev som fortalte meg at jeg hadde vunnet den i en konkurranse. :w00t: Heldiggrisen meg :D

 

Jeg har nå lest litt mer om den og fant denne tråden. Noen av spørsmålene her i tråden kan jeg besvare.

- Bildene må ikke være MMS. Man kan godt skrive ut bilder med full oppløsning.

- Bildene kan sendes over med blåtann eller USB (via pictbridge som de fleste digitalkameraer har)

- Arkene er overraskende små: 5 * 7,6 cm. Mindre enn et kredittkort men større enn normale visittkort.

- Skriveren koster en drøy tusenlapp og arkene ca 2 kr/stk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...