Gå til innhold

Lav pris på Nokias nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er greit at Nokia er markedsledere, men hvorfor insisterer de på å bruke utviklerkraft på å lage slike ubrukelige og meningsløse funksjoner?

Joda, denne er ikke veldig nødvendig, ser den. Men brorfunksjonen, at du kan si navnet på en kontakt i f.eks. BT-headsett uten å ha spillt inn noe lyd på forhånd, er absolutt nyttig. Dette kan jo være kjekt om man bruker trådløst headsett til musikk også.

 

Som nevnt av andre her er det helt utrolig hva du kan få for litt over tusenlappen nå. Høyoppløste QVGA-skjermer, kamera med ålreite utendørsbilder, høyhastighetsinternett, wlan, smarttelefoner. Skremmende billig.

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om hvilken produsent man velger om spesifikasjoner per krone er det viktigste.

 

Ja, og er design og funksjonalitet viktig, velger man ikke Nokia. Hvorfor må de fleste Nokiatelefonene se ut som billig plastleketøy som nylig har rullet ut fra en 10 kroners automat? Nei, er det kvalitet fremfor kvantitet, velger man andre merker...

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om hvilken produsent man velger om spesifikasjoner per krone er det viktigste.

 

Ja, og er design og funksjonalitet viktig, velger man ikke Nokia. Hvorfor må de fleste Nokiatelefonene se ut som billig plastleketøy som nylig har rullet ut fra en 10 kroners automat? Nei, er det kvalitet fremfor kvantitet, velger man andre merker...

 

Det er nok ingen andre enn du selv som kan svare på dine subjektive meninger :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer noen ganger på hvorfor slike diskusjoner alltid er et perfekt oppsett til krangel mellom to dominerende merker. :)

 

For øvrig kan vi godt prøve å trekke inn erfaringer i feilrate. Personlig er det en ganske god grunn til å ikke gå for det andre merket når noen i klassen har en mobil hvis taster detter av på jevnlig. Men siden slukning av merkekrangelen ikke er særlig gøy, dropper jeg å nevne merke.

 

 

Men jeg må si jeg liker (min) Nokia best. Plast eller ikke, jeg er forelsket i Series 40-systemet og måten de har lagt opp ting på. Filsystem, f.eks.

Lenke til kommentar
Synd at de begge er stygge som juling. Det oser billig plast lang vei. Spesifikasjonene er dog bra - sett i forhold til pris.
Smaken er som baken. Når det gjelder bang for the buck, så er det vel liten tvil at Nokia er bedre enn konkurrentene, eksempel med 320x240 skjermer, se hvor mange Nokia telefoner som finnes for under 1500,- og det er før Supernova serien har havnet i prisguiden:

prisguide

 

I tillegg kommer alle Nokiaer, bortsett fra de helt low end, nå med standard usb tilkobling :thumbup:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...