Gå til innhold

SecondBrain: Flere som er med?


Anbefalte innlegg

Second|Brain

2639110.jpg

 

Lars G. Teigen er en av grunnleggerne av firmaet Making Waves, som eier SecondBrain.

Han får 10 sekunder på seg til å forklare hva SecondBrain er.

Secondbrain er en innholdsplattform for å samle absolutt alt av innhold. Vi er den første komplette innholdsplattformen i verden, der du kan samle bokmerker, sosiale media og filer.

 

Lars får 30 nye sekunder til å fortelle mer om S|B. Han forteller om hvordan SecondBrain setter innholdet i sentrum; ikke det sosiale. Det sosiale klistres på innholdet som genereres av brukerne.

Vi kobler alt sammen til ditt eget personlige bibliotek på Internett, forklarer Teigen. Man kan samle flere blogger, ta vare på bokmerker og mer til - alt i én oversikt. Når mange begynner å gjøre dette, blir vi verdens største bibliotek for Good Stuff.

 

NB: Husk at tjenesten fortsatt er i beta. Lars og de andre tar mer enn gjerne i mot feedback som kan være med på å gjøre nettjenesten bedre.

Du kan sende ham en e-post på lars med det innlysende domenenavnet bak.

 

Kilde : Dinside Data - SecondBrain samler alt

Kilde : SecondBrain beta2 er klar

 

 

Hva sier dere? Er dere med? :)

 

Min S|B

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Fikk aldri registrert meg på SB, gitt.

Får aktiveringsmailen, men når jeg trykker på linken i den finner nettleseren dessverre ikke sida. brukernavn.secondbrain.com fungerer heller ikke, men dersom jeg går inn på hvilket-som-helst-brukernavn.secondbrain.com ser jeg at jeg er innlogget (brukernavnet mitt står oppe til høyre), men 'profilen' min er ikke aktivert og jeg får dermed ikke gjort en dritt.

Lenke til kommentar
Fikk aldri registrert meg på SB, gitt.

Får aktiveringsmailen, men når jeg trykker på linken i den finner nettleseren dessverre ikke sida. brukernavn.secondbrain.com fungerer heller ikke, men dersom jeg går inn på hvilket-som-helst-brukernavn.secondbrain.com ser jeg at jeg er innlogget (brukernavnet mitt står oppe til høyre), men 'profilen' min er ikke aktivert og jeg får dermed ikke gjort en dritt.

Send en mail til audun at secondrain.com eller lars at secondbrain.com så ordner de sikkert problemet. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...