Gå til innhold

Her buler tastene ut av skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem som helst kan vel lage datanimerte bilder av en mobil med drømmespesifikasjoner. Her har jeg funnet opp en ny mobil. Den bruker 1mW og har rekkevidde over jorden. Den veier praktisk talt ingen ting grunnet sin lave størrelse. Her er den:

 

.

Ahahaha

 

hva så drugis? bare fordi du er så imot iphone

Lenke til kommentar
Mindre enn Iphone

Litt bak mål å sammenligne med en mobil som ikke er i salg i Norge?

Hvorfor i alle dager har det å si om det selges i norge eller ikke?

Det som er mest feil er vel å sammenlikne den med en mobiltelefon som ikke eksisterer!

 

Jeg må si dette er litt dumt. Selvfølgelig er idéen god, men dersom ingen har forsket på dette (noe jeg tviler på), så er det vel ikke vits i å skrive om sånt? Det er mye rart som hadde vært fantastisk i en mobiltelefon, men ingen tar seg bryet med å skrive om det fordi det er totalt urealistisk. Bare fordi en designer har kommet på idéen, hvorfor skal det da være så mye bedre. Da kan det like godt bli skrevet om mobiltelefonen til Fruktkake, den er jo like realistisk ...

Lenke til kommentar

Nokia har allerede tatt patent på en teknologi som skal lage noen form for terreng på touchscreens. Blir spennende å se.

 

Fine tegninger det her. Morsomt å se hvordan en person tror han kan finne opp et bevegelig display på 1-2-3.

 

Ellers flaut at han putter Nokia-logoen på denne. Dette er bare en tegning en fyr har laget hjemme, og har jo selvfølgelig ingen sammenheng med Nokia.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...