Gå til innhold

Får søvnproblemer av mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen mellom de to gruppene skal ha vært graverende [...] Dette er en forholdsvis liten undersøkelse, med bare 21 forsøkspersoner.
At man finner store forskjeller innen en så liten gruppe er jo ikke rart. For å finne skikkelige resultater må man gjøre ha en testgruppe på 1000 eller flere.

 

Jeg mister ikke nattesøvn pga mobilen, og det tror jeg ingen jeg kjenner gjør heller.

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom de to gruppene skal ha vært graverende [...] Dette er en forholdsvis liten undersøkelse, med bare 21 forsøkspersoner.
At man finner store forskjeller innen en så liten gruppe er jo ikke rart. For å finne skikkelige resultater må man gjøre ha en testgruppe på 1000 eller flere.

 

helt enig, en testgruppe på bare 21 er en ugyldig forsøk, skal man ha gode resultater skulle man minst ha testen et par tusen

Lenke til kommentar
En god regel er det å gjøre ferdig alt av mobil-ting FØR en legger seg og ikke minst ikke bli sittende og trykke på den rett før en skal legge seg.

Samme med TV/PC også for den delen.

Merker en klar forskjell på hvor lett det er å sovne hvis man går rett fra pc-en og hvis man ikke har sett på en skjerm den siste timen og det har ikke noe med GSM-signaler å gjøre. Jeg tror dessuten "presset" til å sende et nøyaktig antall sms var verre enn selve sms-en.

 

[pirke]lidet=led[/pirke]

 

Enig med klilleng den pokkers ringinga rundt kvart over sju er utrolig plagsom, kunne sikkert sovet til langt over 10 jeg hvis det ikke var for den. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...