Gå til innhold

Hvem stjal kameraet ditt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HA-HA

Jeg ler ræva av meg :!:

 

1355881190_28a98b9ff8.jpg?v=0

 

 

Ble selv frastjålet 350D + Sigma 18-50 i september i fjor.

Har lurt på hvordan det hadde vært hvis div. fremkallingstjenester skannet exif infoen på bilder de skal lage etter kamerahusnr og eiernavn og sjekke det opp mot stjålet utstyr.

Da kunne jeg ha fått igjen kamera og objektiv når bilder fra det stjålne kamera fremkalles :D

Lenke til kommentar
Ble selv frastjålet 350D + Sigma 18-50 i september i fjor.

Har lurt på hvordan det hadde vært hvis div. fremkallingstjenester skannet exif infoen på bilder de skal lage etter kamerahusnr og eiernavn og sjekke det opp mot stjålet utstyr.

Da kunne jeg ha fått igjen kamera og objektiv når bilder fra det stjålne kamera fremkalles :D

Det burde jo gå å søke på exif info på bilder som er lastet opp på f.eks flickr. Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

synes fortsatt dette ikke er helt klart. Må ikke det kortet dettes opp med en SSID for å komme på nett? Har liten tro på at det bare søker og finner et åpent nett. DEt spm kan ha skjedd er at det var satt opp med en SSI som finnes mange steder og at det derfor virket.

 

Så for folk flest vil ikek dette fungere. Er det satt opp til min SSID hjemme f.eks, tror jeg ikek dete søker opp et nytt nett. Hadde vært kult, men slik tror jeg ikke det er. Har lest om dette kortet på produsentens hjemmesider, men det stod ikek klart der heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...