Gå til innhold

Nytt designspråk i sort og hvitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende med ekstern grafikkløsning. Koble den ut når du skal på skolen, og inn når du kommer hjem igjen! Kjekt!

 

Håper bare det funker som jeg ser for meg...

Noen andre produsenter som har lignende løsninger?

 

Bortsett fra Asus Rog som er nevnt i artikkelen. Altfor dyrt og dårlig.

Lenke til kommentar

Whoa! Dette designet falt utrolig godt i smak. Eneste problemet er vel skit som kommer til å synes særdeles godt. Men ellers virket jo designet på disse produktene hel-knæsjt. Store spørsmålet da er jo hvor mye den 16" bærbare kommer til å koste. Løsningen med eksternt skjermkort i tilegg for å øke ytelse virket jo også lur. Kan man bruke den bærbare som spill-pc på "gutterommet" eller hjemmekontoret. I det hele tatt veldig stilig.

Lenke til kommentar

Har FS lært seg å designe tastatur nå? Vet at tastatur-designet kan variere litt, men har prøvd en god del FS-maskiner der tastaturet har vært helt ubrukelig. Windows-knappen var øverst til høyre, space var veldig liten, og den plassen de sparte der brukte de til §/|-knappen. Ok, tenker du, kanskje de ikke hadde plass til venstre for "1"? Neida, der var det plass til §/|, men det var ikke noe knapp der. Enter var også veldig liten.

For meg var det helt umulig å skrive på den PCen.

Lenke til kommentar
Spennende med ekstern grafikkløsning. Koble den ut når du skal på skolen, og inn når du kommer hjem igjen! Kjekt!

 

Håper bare det funker som jeg ser for meg...

Noen andre produsenter som har lignende løsninger?

 

Bortsett fra Asus Rog som er nevnt i artikkelen. Altfor dyrt og dårlig.

Jeg ser ingen grunn til å ta den ut før skole, heller tvert imot!

 

Alle de kjedlige Naturfagtimene, og for å ikke snakke om norsken da... :p

Lenke til kommentar

En ting jeg lurte litt på. Jeg regner med at man med integrert grafikk her mener dedikerte interne grafikkkort som Nvidia 8X00M ol? 480% ytelsesøkning fra et skjermkort integrert i hovedkortet ville nemlig ikke være like imponerende. Og hvilket grensesnitt skal brukes for kommunikasjon mellom det eksterne skjermkortet og hovedkortet/maskinen?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Babu babu

 

Atpostrof brukes ikke slik i det norske språket.

 

Dersom du sikter til bruken av apostrof i ingressen ("Fujitsu Siemens' Amilo 3000-serie kommer med ny design og spennende grafikkløsninger.") vil jeg henvise deg til Språkrådets nettsider: www.sprakradet.no/.../Apostrof.

 

Jeg mener da selvsagt det som står om bruk av apostrof ved genitiv, nærmere bestemt følgende:

 

Apostrof ved genitiv

 

Hovedregel

 

Som hovedregel skal det ikke være apostrof ved genitivsuttrykk på norsk, heller ikke ved forbokstavord (initialord) eller ved hele tall. I ord som slutter på -s, -x eller -z, markeres genitiv bare med apostrof.

 

* Astrids bil, Blaises jakke, Percys bok, president Bushs reise, Tor-Aksel Buschs initiativ,

EUs direktiv, FNs generalsekretær, BBCs sendinger,

* TV 2s program,

Olav Vs regjering eller Olav 5.s regjering

* Vesaas' forfatterskap, SAS' ruteopplegg, Bordeaux' byvåpen, Grete Waitz' innsats, en avis' abonnenter

 

 

Mvh espman

...som ellers kan nevne at Miami Vice var på hans tanker også. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...