Gå til innhold

Chess-kundene smiler bredest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en fornøyd Chess kunde en liten periode, nå ser jeg etter andre tilbydere.

 

* Nye nettsidene til chess fungerer ikke med Firefox og Opera, kun med internet exploder.

 

* De har fjernet sammenlikningen / oversikten over deres ulike abonnementer og priser (eller jeg finner den ikke på de nye nettsidene)

 

* Man kan kun sende 25 sms fra nettsidene deres av uvisse årsaker (kundeservice kunne ikke forklare). Man kan heller ikke sende sms til utenlandske nummer fra nettsidene deres.

 

* overpris på sms til utenlandske nummer

 

* Tilbyr ikke e-faktura

 

* Minstefakturering på alle abos, noe jeg ser på som en skikkelig uting, ikke langt unna max 1gb nedlastingsgrensa til Telenor adsl i sin tid.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Nå er det ikke vanlig å utvikle for release candidates eller betaversjoner, det gjorde heller ikke vi da vi skrev JavaScript for den slideren. Det fungerer i de siste fullversjonene av nettleserne. Når versjonene du omtaler lanseres i fullversjoner får vi se hvordan støtten er, hvis ikke må nok diverse ting endres og rettes opp. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

smiler ikke veldig bredt som netcom kunde iallefall. sinnsyk overpris og en nettside "min side" som absolutt ikke fungerer overhodet. Sett litt på priser og tror telenor vinner meg i august når abonnementet går ut, frihet student ser nice ut

Lenke til kommentar

Fungerer veldig fint for meg også i firefox.

 

Det som dog overrasker meg, er at flytoget vinner.

 

Jeg bor ikke i Oslo, men flyr dit noen ganger hvert år. For det første er det prisen som er helt vanvittig, 160 kroner for en enkeltbillett, altså 320 kroner t/r.

Når jeg betaler 500 kroner for en billig t/r-billett til gardermoen blir det litt merkelig...

 

For det andre går det ikke noe flytog om natten. Da jeg landet på gardermoen 0230 fordi flyplassen hadde vært stengt i 5 timer pga et fly som gled av rullebanen, var det kun buss som gikk. Denne gikk til gjengjeld kun en gang i timen, var full sånn at ikke alle passasjerer kom med, og hadde en nattpris på 180 kroner inn til Oslo S, hvor jeg måtte videre med taxi.

 

At ikke flytoget kan kjøre 2 ganger i timen i slike spesielle situasjoner er latterlig, spesielt med tanken på overskuddet de har.

 

Vel, det var vel ikke så relevant til chess, men bitte litt i forhold til artikkelen. Måtte bare få ut litt frustrasjon over transporttilbudet til norges strørste flyplass til norges største by.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke vanlig å utvikle for release candidates eller betaversjoner, det gjorde heller ikke vi da vi skrev JavaScript for den slideren. Det fungerer i de siste fullversjonene av nettleserne. Når versjonene du omtaler lanseres i fullversjoner får vi se hvordan støtten er, hvis ikke må nok diverse ting endres og rettes opp. :)
Funker ikke i Safari 3.1 og Konqueror 4.0.3 heller..
Lenke til kommentar

Synes ikke Chess / Netcom har utviklet seg til det bedre under TeliaSonera-eierskapet - strever de med å få beholde nok av overskuddet selv? Har lite å utsette på Chess egentlig - har brukt de i flere år og har aldri hatt behov for kundeservice.

 

NetCom HSDPA derimot.... Ikke anbefalingsverdig.

 

Siden til Chess fungerer i siste Opera 9.50 B2 (build 1971) og FireFox 3.0rc i Ubuntu Hardy 386 med Flash 10 beta.

Lenke til kommentar
En ting er sikkert ikke tatt med i undersøkelsen... desto flere kunder desto støre andel er missfornøyd. Er man missfornøyd er det bare å skifte... gleder meg til juli, da blir det MTU =D

Er du i MTU sitt nett koster det faktisk 0kr for databruk =D

Joda, når det virker så ..

Hatt et MTU ab. en stund nå, men har ikke hatt noe glede av den gratis datatrafikken .. eller noe annet egentlig..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...