Gå til innhold

Diamond kan gå mot rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg Touch Cruise og kommer nok til å ha den i noen år frem til det kommer noe som er faktiskt et stort skritt frem i utvikling. Ser ikke noe stor forskjell mellom Diamond og Touch Cruise borsett for menyene, det er så typisk at de gjør bare små forandringer mellom ny lanseringer. Må nesten vente 2-3år til mobilene er faktisk kommet et skritt lenger.

Lenke til kommentar
Selv har jeg Touch Cruise og kommer nok til å ha den i noen år frem til det kommer noe som er faktiskt et stort skritt frem i utvikling. Ser ikke noe stor forskjell mellom Diamond og Touch Cruise borsett for menyene, det er så typisk at de gjør bare små forandringer mellom ny lanseringer. Må nesten vente 2-3år til mobilene er faktisk kommet et skritt lenger.

 

Tynnere og flottere design, 128 mhz proessor, 64mb ram, som du nevte, menyene, fordobling i oppløsningen på skjermen. Bedre løsning på internett surfing. WM 6.1 og 4gb harddisk.. WM 6.1 kan du laste ned da, og minne kort kan du få for noen få kroner også har du 8gb lagringskapasitet..

Men allikavel.. er en ganske krafig oppgradering..

 

Men, til topic.. jeg tror denne mobilen kan selge knall bra.. Den har ett flott utseende, prisen er det ikke noe og si på.. og den har bra specs..

Hadde den fått 5mpixel kamera så hadde solgt som bare det.. men N95,k850, n82 eierene er som regel veldig opptatt av kameraet.. folk flest føler jeg er veldig opptatt av kameraet... Så derfor tror jeg ikke salget av den tar helt av! men sikkert en god forbedring i forhold til andre modeller HTC har hatt..

Endret av Cenariuz
Lenke til kommentar

Morsomt at HTC selv sier:

å gå ut med akkurat hvor populær vi tror telefonen kommer til å bli, blir bare synsing, sier Pål Marius Christiansen til Amobil

 

..hvorpå Amobil gjør dette til:

 

Alt tyder på at HTC Touch Diamond vil selge som hakka møkk.

 

Nuvel. Jeg synes dette er en agurknyhet det lukter vondt av -- en nyhetssak om at et selskap tror de kommer til å selge bra av en bestemt telefonmodell? Eh. Whatever.

Lenke til kommentar

Selve nyheten her er jo at etterspørselen skal være større enn den var med Touch, noe som er ganske heftig. Med tanke på dekningen Iphone har fått i media, ville jeg ikke regnet nyheten som agurknyhet i forhold og det var iallefall ikke meningen at artikkelen skulle være reklame, men jeg er med på tanken. Uansett, takk for tilbakemeldinger! :)

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Selv har jeg Touch Cruise og kommer nok til å ha den i noen år frem til det kommer noe som er faktiskt et stort skritt frem i utvikling. Ser ikke noe stor forskjell mellom Diamond og Touch Cruise borsett for menyene, det er så typisk at de gjør bare små forandringer mellom ny lanseringer. Må nesten vente 2-3år til mobilene er faktisk kommet et skritt lenger.

 

"Noen år" ?? Lengste jeg har hatt en mobil de siste årene er vel 6-8 måneder. :)

Lenke til kommentar
Selv har jeg Touch Cruise og kommer nok til å ha den i noen år frem til det kommer noe som er faktiskt et stort skritt frem i utvikling. Ser ikke noe stor forskjell mellom Diamond og Touch Cruise borsett for menyene, det er så typisk at de gjør bare små forandringer mellom ny lanseringer. Må nesten vente 2-3år til mobilene er faktisk kommet et skritt lenger.

 

Tynnere og flottere design, 128 mhz proessor, 64mb ram, som du nevte, menyene, fordobling i oppløsningen på skjermen. Bedre løsning på internett surfing. WM 6.1 og 4gb harddisk.. WM 6.1 kan du laste ned da, og minne kort kan du få for noen få kroner også har du 8gb lagringskapasitet..

Men allikavel.. er en ganske krafig oppgradering..

 

Men, til topic.. jeg tror denne mobilen kan selge knall bra.. Den har ett flott utseende, prisen er det ikke noe og si på.. og den har bra specs..

Hadde den fått 5mpixel kamera så hadde solgt som bare det.. men N95,k850, n82 eierene er som regel veldig opptatt av kameraet.. folk flest føler jeg er veldig opptatt av kameraet... Så derfor tror jeg ikke salget av den tar helt av! men sikkert en god forbedring i forhold til andre modeller HTC har hatt..

Diamond har fire ganger større oppløsning enn Cruise for å være nøyaktig..

Lenke til kommentar
Godt mulig at mobilen vil selge godt, men vi får vente å se hva kundene sier. Det er tross alt de som bestemmer.

 

De siste 2 ukene har det vært flere kunder som har kommet innom butikken min og spurt om Diamond, enn det har vært kunder som har spurt om de nye Cybershot telefonene til SE og N78 til Nokia, så jeg tror denne kommer til å selge bra når den kommer i juni en gang.

Lenke til kommentar

Denne artikkelen, spesielt overskrift og ingress, gir inntrykk av at denne vil selge generellt godt.

 

Det er selvfølgelig kun i sammenligning med andre HTC-mobiler at dette stemmer, og bør presiseres nærmere selv om man til en viss grad forstår dette utover i artikkelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

har trykt litt på diamond og det er helt klart htcs råeste mobil hittil! vurderer denne selv faktisk! vil garantert selge bedre enn kjipe htc touch.

Lenke til kommentar
Morsomt at HTC selv sier:
å gå ut med akkurat hvor populær vi tror telefonen kommer til å bli, blir bare synsing, sier Pål Marius Christiansen til Amobil

 

..hvorpå Amobil gjør dette til:

 

Alt tyder på at HTC Touch Diamond vil selge som hakka møkk.

 

Nuvel. Jeg synes dette er en agurknyhet det lukter vondt av -- en nyhetssak om at et selskap tror de kommer til å selge bra av en bestemt telefonmodell? Eh. Whatever.

Helt enig. Nå synes jeg virkelig at Hardware-nettverket må ta en kritisk gjennomgang av sine egne retningslinjer for hva som fortjener oppslag og ikke. Dette er langt ifra første gang vi ser liknende saker. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

nei faktisk ikke, den er mindre nokia på baksiden enn bildene antyder faktisk. er ikke så ille. de kantene stikker ikke ut slik bildene viser men er mere flat. man merker ikke noe til de egentlig

Endret av Slettet+1345t12
Lenke til kommentar

Fælt til syting fra enkelte da.

 

Jeg har inntrykket av at interessen rundt Diamond er enorm! Selv sikler jeg etter telefonen, men vil først se an anmeldelser og om den fortsatt lagger litt slik de uferdige utgavene gjorde (noe vel HTC sa de kom til å fikse).

 

Man skal være ganske gnien for å ikke se at interessen er stor, og at vi her har en mulig sterk iPhone-konkurrent.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...