Gå til innhold

Kulturo: Tom Cruise vurderer ny "Mission Impossible"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge ! MI filmene er mine favorittfilmer og konge at Cruise faktisk gjør stuntene selv. Gleder meg noe vanvittig, han kan å lage film.

 

Hva han gjør i privatlivet interesserer meg ikke, vi får informasjon via media som oftest gir oss feil informasjon. Tenk over det før dere dømmer han.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

<über-kul og mørk film-annonsør stemme>

 

This summer ... The impossible just got more plausible ... *stor eksplosjon*

 

Tom Cruise is Ethan Hawk in ...

 

Mission Impossible 4 - Scientology FTW

 

<über-kul og mørk film-annonsør stemme>

 

---

 

Særiøst. I min mening har Tom Cruise problemer.

Men en mi4 film kan være arti å se, om ikke annet for effektene som garantert blir lessa på.

Lenke til kommentar

Ikke hypet for dette, er litt mettet på Mission Impossible.

 

Og jeg anbefaler absolutt ingen å boikotte filmer grunnet politiske og ideologiske uenigheter med noen involvert i filmen. Slikt er historieløst, var det som førte til Hollywood Blacklist i sin tid. Same shit, different wrapping. Om man skulle legge slik til grunn så er det ikke mange filmer man kan se.

 

Tom Cruise er en god skuespiller og derfor kommer jeg til å se flere filmer av han. Derfor kommer jeg også til å se filmer med Mel Gibson også. Dette er kunst og kultur, ikke politikk.

Lenke til kommentar
Anbefaler alle som "misliker" Scientology til å boikotte filmene hans.

På hvilket grunnlag? Hva tjener andre på din anbefaling?

Han bruker sin status som filmstjerne for å fremme sekten. Han hadde aldri klatret så raskt uten sin status som hollywood-stjerne. jeg vet ikke hvor mye av pengene som han tjener ved å lage filmer som går til scientology, men tipper at det er snakk om en god del penger gjennom årene.

 

hvorfor boikotte?

fordi noe av pengene man bruker på kinobilletten vil til slutt gå til scientology, en sekt jeg ikke vil være med på å finansiere, selv om det bare er snakk om et par kroner.

Lenke til kommentar
Så det er pengebruken til en av filmens skuespillere som plager deg? Ser du filmer med skuespillere som bruker penger på dop? :)

Hadde en av dem jobbet i Crystal-Meth Inc. og aktivt brukt sin statis som kjendis for å fått flere hektet på det hadde jeg nok protestert :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...