Gå til innhold

Test: Samletest: Mini-MP3-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart at iPod'en fikk terningkast 4 etter alt det negative dere skrev om den. Når den har mindre god lyd, dårlig navigering, færrest funksjoner og den er også dyrest, burde den fått en langt dårligere karakter.

 

Skulle gjerne sett at dere testet noe fra Cowon og iRiver i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Litt rart at iPod'en fikk terningkast 4 etter alt det negative dere skrev om den. Når den har mindre god lyd, dårlig navigering, færrest funksjoner og den er også dyrest, burde den fått en langt dårligere karakter.

 

Skulle gjerne sett at dere testet noe fra Cowon og iRiver i nærmeste fremtid :)

 

ENIG!

Lenke til kommentar
Litt rart at iPod'en fikk terningkast 4 etter alt det negative dere skrev om den. Når den har mindre god lyd, dårlig navigering, færrest funksjoner og den er også dyrest, burde den fått en langt dårligere karakter.

 

Skulle gjerne sett at dere testet noe fra Cowon og iRiver i nærmeste fremtid :)

 

ENIG!

Evt. kunne Stone ha fått en femmer siden den er så billig og har FM-radio.

Lenke til kommentar

Jeg syns dere burde nevne under design at shuffle og clip faktisk kan klipses på klærne. Når jeg er ute å løper fester jeg iPoden i kanten av treningsbuksa slik at jeg enkelt kan bytte sang. Med creative spilleren, må man fikle i en lomme for å bytte sang.

 

En annen ting dere burde gjøre er å teste batteritiden, det selskapene oppgir kan være galt både i negativ og positiv retning. Cnet klokket iPod shuffle inn på 15.8 timer, Sansa Clip på 14.1

Lenke til kommentar

Denne testen er for meg en god bevisstgjøring om at mp3-spillerne blir mindre. Har ofte tenkt tanken om at størrelsen på mp3spillern er for stor, selv om den egentlig er ganske liten i forhold til hva man drassa rundt på før.

 

En test av hvordan klipsen fungerer ville også vært veldig interessant, for det er fortsatt ingen selvfølgelighet for hvordan man bærer dem. Rundt halsen dingler de, i lommer er upraktisk, ubehagelig, eller fullt...

Lenke til kommentar

Er Sansa Clip en relativt ukjent spiller? :dontgetit:

 

Sansa Clip har fått mye skryt andre steder på nettet for god lyd. Den samme gode lydbrikken skal de bruke i den litt større Sansa Fuze som kommer snart og skal helt ned i samme prisklasse som disse minispillerne. (2 GB = 80 $ = 400 kr) Fuze er riktignok større og har mange flere funksjoner men den er også en god del tynnere. Jeg har veldig lyst på Fuze når den kommer.

Lenke til kommentar
Jeg syns dere burde nevne under design at shuffle og clip faktisk kan klipses på klærne. Når jeg er ute å løper fester jeg iPoden i kanten av treningsbuksa slik at jeg enkelt kan bytte sang. Med creative spilleren, må man fikle i en lomme for å bytte sang.

 

Alle tre kan klipses på klærne, Stone også. Det følger med et beskyttelseshylster som klipsen festes på.

Lenke til kommentar
Simen1: Clip'en er relativt kjent blant folk som følger nogenlunde med i MP3-verden. God lyd og kraftig nok til å drive store headset :)

I videoen sier de:

 

"Dette er ipod shuffle, en kjent og kjær spiller.

En annen kjenning er denne, Creative Zen Stone.

Dette er en av de mindre kjente spillerne, Sansa Clip"

 

Jeg synes det var merkelig å klassifisere de som kjente og mindre kjente når alle tre er ganske populære og kjente spillere.

Lenke til kommentar
Jeg syns dere burde nevne under design at shuffle og clip faktisk kan klipses på klærne. Når jeg er ute å løper fester jeg iPoden i kanten av treningsbuksa slik at jeg enkelt kan bytte sang. Med creative spilleren, må man fikle i en lomme for å bytte sang.

 

Alle tre kan klipses på klærne, Stone også. Det følger med et beskyttelseshylster som klipsen festes på.

Enda en god grunn til å ta det med altså ;)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Sansa Clip 4GB en stund nå, og sliter med at den lader seg ut UTENOM bruk. Er dette noe flere har erfart, eller er det bare noe feil med min? Burde jeg klage?

 

Jeg har akkurat det samme problemet, med Zen Stone Plus. Kanskje det er noe muffens med disse småtassene? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...