Gå til innhold

Gothic 3 får mer innhold (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herlig!

jeg kjøpte spillet da det kom ut, men det fungerer såpass dårlig på PC-en min at jeg har aldri fått testa det :(

kanskje vært heldig sånn sett, så jeg har sluppet alle bugsene :)

 

blir forhåpentligvis ny pc til jul, og da blir det gothic på meg!

 

 

men, noen som vet om 3'ern kommer til ps3? eller er det bare 4'ern som gjør det ........

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Jeg er i stor grad fanboi av gothic 3, men må likevel innrømme at selv to år etter launch da jeg spillte gjennom det for andre gang var det fortsatt mye tull. Main quest var bugget og måtte rote rundt lenge på nettet for å finne console commands til å ordne opp etc. Alt i alt, om du liker gothic 1&2 er det uansett verdt det - ingen tvil! Finnes ikke bedre RPG i min bok. :)

Lenke til kommentar

Spellbound (de som skal utvikle G4) har gitt ut en patch til Gothic3 for et par måneder siden, som sies å skal fikse en god del stuff. Se link her.

 

Jeg elsket Gothic2, og var dypt skuffet når jeg skulle begynne på nummer 3. Stemningen og slik var like fantastisk, men programmeringen grusom; det hakket og krasjet, og ikke minst loade-tider som tok moroa ut av spillingen.

 

Har ikke testet denne patchen ennå da, men må vel fyre opp igjen nå :)

 

Lurer på hvem som utvikler addon-pakken. Er litt skeptisk til å bytte utvikler, de burde heller gi de opprinnelige bedre tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...