Gå til innhold

Satser på tekstnummer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg kan selge nummeret mitt til en telefonsextjeneste og bli rik 8D

 

4001 ELSK

 

Var det egentlig så lurt å legge ut nummeret sitt på Norges største forum...? Mye rart folk vettu :ermm:

Nummeret mitt ligger veldig mange steder. Jeg er registrert med fullt navn her, og flere andre steder jeg har samme pseudonym. Jeg står i telefonkatalogen, og jeg er registrert i brreg.no med enkeltpersonsforetaksnummer og telefonnummer. Om fok virkelig vil meg noe så får de tak i meg :p

Lenke til kommentar
– Når forbrukerne ikke husker telefonnummeret etter å ha sett en TV-reklame, vil mange gå på internett for å søke opp kontaktinformasjon. Da vil det dukke opp mange konkurrenter, som kanskje også har et bedre tilbud.

 

Det er kanskje ikke noe nytt, men det er likevel skremmende. En del store dominerende aktører her til lands er helt avhengig av at kunder ikke vet hva de betaler for og hvilke andre tilbud som finnes.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor det ikke har blitt brukt tidligere.

Det er jo ikke noe som må gjøres, det er jo bare å bruke fantasien, og ha det riktige nummeret, så lenge de holder seg innen 8 tegn.

 

Kjedelig med et ett-tall midt i telefonnummeret da.. Ødelegger litt for muligehetene, siden du ikke har noen bokstaver på 1

Lenke til kommentar
"Tekst-numre" er et fatalt konsept. Lykke til.

 

Tja, det har jo blitt brukt med stort hell i utlandet i laaange tider, og i disse dager når folk alikevell blir vandt med å skrive SMSer med samme "tastaturet" så tror jeg det kan slå ann jeg...

 

Det har det, men folk går i stadig mindre grad rundt og husker nummer, man slår det gjerne opp eller lagrer det i vesentligg større grad enn før.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Det er kanskje ikke noe nytt, men det er likevel skremmende. En del store dominerende aktører her til lands er helt avhengig av at kunder ikke vet hva de betaler for og hvilke andre tilbud som finnes.

Som om jeg skulle ha sagt det selv...

Lenke til kommentar

De skal jo ikke SKRIVE "kaffe", og det bør jo de lære seg.

Det bør jo være litt forklaring i media om hvordan man forstår seg på dette systemet såklart, og da burde det ikke være noe problem..

 

De skal jo bare trykke én gang på den knappen som har den bokstaven det er snakk om.

Dette har lite med om man bruker ordbok når man skriver meldinger eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...