Gå til innhold

– Iphone kommer ikke til Norge i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg likegyldig om Iphone kommer til Norge nå, eller i neste århundre. Telefonen er overhypet, og innen den kommer til Norge, er den antakelig forbigått av andre modeller, når det gjelder spesifikasjoner. Materialismen er nærmest blitt en religion for noen, og det å eie en Iphone skal være så spesielt. Big deal! Apple er eksperter på bra design, men til hvilken pris skal man oppnå materialistisk "vellykkethet"?

Lenke til kommentar

Å si at kundene ikke vil ha iPhone er vel å ta litt i... Var det ikke registrert 4000 stykker på norske nett i fjor? Det er mange det, for en telefon som ikke finnes på markedet her ennå.

 

At jeg som privatperson har importert og solgt over 50 stykker siden nyttår sier vel meg at kundene VIL ha iPhone...

Lenke til kommentar
Det vet jeg, men jeg tolket det som en uttalelse fra Apple og ikke fra en tilfeldig person som ikke har noe han skulle sagt angående hva Apple gjør og ikke gjør.

At du omtaler administrerende direktør i landets nest største mobiloperatør som "en tilfeldig person" og antyder at han ikke har noe som helst greie på slike saker, sier jo litt om hvordan du velger å tolke ting... ;)

Lenke til kommentar
stemmer det,trondrm.apple er veldig populær enda.har solgt over 200stk selv,så det er bare tull at iphone er en hype.

 

blink-182,søk iphone på finn.no,så finner du iphone helt ned til 3500kr.

Samme om du selger 1 eller 12.000. Det er fortsatt hype som gjør at du får solgt den. Du sier at du har solgt 200. Du nevner derimot ikke at 180 av de som kjøpte den av deg var misfornøyd etter 30 min, og resten har et såpass simpelt/amerikansk mobilbehov at de er fornøyde.

Lenke til kommentar

Skal iphone først komme til norge kan de gjerne vente til de leverer en modell som faktisk er noe å samle på. 3G, MMS, osv. osv. Og de bør droppe dyre bindingsavtaler. Da kan iphone bli interessant. Ikke før.

 

Selv kunne jeg tenkt meg å hatt en bare for skøy, men til daglig bruk vil jeg heller ha SE eller en HTC.

 

Forøvrig har jeg midlertidig bodd i tigerstaden i en halvannen måned nå, og jeg synes jeg har sett overraskende mange iphones på gata!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...