Gå til innhold

Rockstar avviser GTA-rykter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er like greit. om det ble laget en GTA film, så ville den helt sikkert blitt en PG-13 film med nedtona voldselementer og action scener.

 

ikke at jeg må ha rå vold og 18 års grense på alle filmer, men det er flere filmer som kunne vært gjordt råere med et bra resultat. slik som die hard 4.0 f.eks.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Når jeg tenker meg om, kunne Grand Theft Auto 4 blitt en jævla fet film.

Nei, seriøst - tenk over det.

Handlingen og historien er jo bare genialt gjennomført.

"Niko Bellic, en immigrant fra Øst-Europa kommer til Liberty City, for å leve ut det han tror er 'The American Dream', men når han ankommer finner han ut at virkeligheten er helt annerledes enn det hans fetter fortalte han."

Hæ!? :new_woot:

Lenke til kommentar
Sikker på at spillene er basert på den filmen?

Spillene er ikke basert på filmen... filmen handler om et ungt par som stikker av fra foreldrene til dama som er i mot forholdet. Blir mye bilkjøring og krasjer, men ikke stort mer enn det... Altså ingen som ringer til en telefon kiosk og gir deg oppdrag om å drepe X antall menn....

Lenke til kommentar
Hvordan tar du et voldelig spill med scener som drap på åpen gate, meningsløs vold, sex, svart humor og satirer så det holder og gjør det om til en film?

 

Somethings is best kept in games :)

 

Det har da ingenting med HISTORIEN å gjøre !

Det er noe du KAN gjøre hvis du føler for det :thumbdown:

HISTORIEN fortsetter jo uansett.

Lenke til kommentar

Historien alene i GTA er ikke noe overdimensjonelt bra og full av satirer, som f.eks Vice City som var så full av satirer fra Scarface og Miami Vice som det er mulig. Eller San Andreas, full av gangsta satirer og svart humor, bokstavelig talt.

 

GTA har en historie men å si at den er bra vil jeg si er å overdrive meget mye. Men pakket inn i helheten blir spillet ufattelig morsomt.

Lenke til kommentar
Historien alene i GTA er ikke noe overdimensjonelt bra og full av satirer, som f.eks Vice City som var så full av satirer fra Scarface og Miami Vice som det er mulig. Eller San Andreas, full av gangsta satirer og svart humor, bokstavelig talt.

 

GTA har en historie men å si at den er bra vil jeg si er å overdrive meget mye. Men pakket inn i helheten blir spillet ufattelig morsomt.

 

Er ikke historien i GTA4 overdimensjonelt bra?

JO, det er den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...