Gå til innhold

Kulturo: Aliens vs. Predator 2: Requiem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si at dette er en av de dårligste filmene jeg har sett på lenge. Hadde det ikke vært for at jeg så den med et par kompiser, så hadde jeg sannsynligvis forlatt kinosalen før den var ferdig..

 

Slutten på filmen toppet virkelig kaka.

 

At slutten var så brå som den var gjorde meg lykkelig, da fikk jeg nemlig en gyllen mulighet til å løpe ut. Kjenner jeg sitter her med en irriterende følelse i magen, og kan ikke skjønne hva jeg har sett. Absolutt elendig skuespill og en skikkelig elendig historie. Filmen har så mange klisjeer at jeg bare måpte.

 

Når sant skal sies hadde jeg ikke ventet meg noe bedre av denne filmen, men måtte få ut litt irritasjon da jeg så karakteren fra Kulturo. Den er etter min mening ikke mer enn 2/10...

Lenke til kommentar

Likte scenene med predatoren og aliens, menneskene for min del kunne de kuttet ut. Håper det kommer en ny film hvor handlingen tar sted på en fremmed planet, kanskje hjem planeten til predatoren eller noe slikt.

Får en varm følelse inni meg hver gang jeg ser predators, de er rett og slett de tøffeste skapning som noen sinne er lagd, samme med aliens, men de kommer på en andre plass, så jeg var egentlig bare glad for å se de igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Huff, enda en film der regissørene mener å hevde at alle amerikanere er født med våpen i hånd, National Guard med hele sitt arsenal hadde selvsagt ingenting å utrette kontra 4-5 sivile mer eller mindre uten opplæring og noen håndvåpen. Trodde jeg skulle spy på personen foran meg når jeg så alle de tekniske detaljene som ikke var på plass. Dette er den desidert dårligste filmen jeg har sett hittil i år, elendig skuespill og så mange klisjeer og tullball at det var til å gråte av. På ett punkt, da den lille jenta, som selvfølgelig overlevde, spurte "Mommy, are the monsters gone now?" sparket jeg faktisk i stolen foran meg :/ synes synd på den karen hvis jeg ødela filmen for han også, men dette var bare for jævlig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...