Gå til innhold

Omtale av Team Fortress 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Bra omtale, og genialt spill - kommer gamer.no til å anmelde hele Orange Box også?
De har vel nå anmeldt både Half-Life: Episode Two, Portal og Team Fortess 2 så da er det jo ikke stort igjen å anmelde.
Lenke til kommentar
kommer gamer.no til å anmelde hele Orange Box også?

Nei, vi har valgt å lage separate anmelder av de tre nye spillene denne samlepakken inneholder - fordi de er såpass ulike og fortjener oppmerksomhet hver for seg. Anmeldelsen av Episode Two kommer senere i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar
Synes oppgraderingen av friends-funksjonen kunne vært nevnt. Flott med at de har fått dette til å fungere med overlay slik at den er lett tilgjengelig. Fungerer bra å finne venner, se når de spiller, joine spillene de spiller osv.

det er nevnt da det sjedde, det er over en mnd sia den ble oppgradert :p

Lenke til kommentar
kommer gamer.no til å anmelde hele Orange Box også?

Nei, vi har valgt å lage separate anmelder av de tre nye spillene denne samlepakken inneholder - fordi de er såpass ulike og fortjener oppmerksomhet hver for seg. Anmeldelsen av Episode Two kommer senere i dag eller i morgen.

 

Okei; forsåvidt et fornuftig valg :)

Lenke til kommentar

Har spilt dette siden betaen kom.

 

Da fikk man orange box for halvparten av prisen som den koster i dag :!:

 

Helt genialt spill. Kan spille meg lei av det en dag men så er det likegøy neste dag!.

 

Man må faktisk øve seg litt på de forskjellige "klassene" og det er forskjellig hva som passer best i ulike sitvasjoner.

 

Løp å kjøp :new_woot:

Lenke til kommentar
God omtale. Godt spill.

 

Vil nødig være en wise-ass men "Mytje" er ikke et ord, det står i overskriften "Mytje lys, mytje varme". "Mykje" derimot :-)

 

Kilde (Ordbok fra UiO)

Ta deg en tur til Trøndelag, du, der hvor Åge Aleksandersen kommer fra. ;)

 

Off topic: Trøndere skriver hve som helst så mytje er sikkert er ord her oppe. De bøyer en bil, bilen, biler, bilene slik: en bila, bila, bila, bila sjø.... *riste på hodet*

 

On topic: Hva hindrer tf2 fra å få 10? Jeg anser meg selv som en ganske stor HL fan. Helt siden det føreste spille kom har jeg spilt alle spillene og delene flere ganger bortsett fra Episode 2. TF2 er så seriøst morsom at jeg ikke har kommet i gang med Episode 2 enda selv om jeg har hatt pakken siden release. TF2 er i mine øyne det klart feteste multiplayerspillet siden Duke Nuke'm og Halflife 1.

 

Hadde bare andre spillutgivere lært litt av Valve og puttet like mye verdi inn i sine produkter som i Orange Box..... Årets kjøp uten tvil. Selv om jeg venter på Crysis, CoD 4, Assasin+++ Sa noen Halo?? Glem det kjøp heller Orange Box.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Har spilt dette siden betaen kom.

 

Da fikk man orange box for halvparten av prisen som den koster i dag :!:

Jeg betalte $44.95 for Orange Box 12 . september, dvs. $5 billigere enn hva den koster i dag. I tillegg har dollaren falt siden jeg kjøpte det (greit nok, ikke snakk om så forbannet mye ;)), så var jo ikke så mye å tjene. Pakken koster jo bare 269,- over Steam med dagens kurs uansett.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...