Gå til innhold

EA kjøper Bioware og Pandemic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er veldig trist. Bioware er sammen med blizzard den spillutvikleren jeg har mest respekt for, og som alltid kommer med gode spill gang på gang. Etter at EA kjøper utviklere ender det alltid med uferdige produkt, og alt for mange dårlige expansions. Jeg håper at bioware kan overleve et EA oppkjøp, men de fleste tendenser heller mot dette. R.IP bioware, du har gitt meg mange spillgleder.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Microsoft har rettigheter på Mass effect? Er det teoretisk mulig at de neste spillene i serien blir multiplatform-spill?

 

Mass Effect franchisen eies nok av MS ja. Ser vel for meg at en eventuell oppfølger utvikles av Obsidian som tross alt gjorde en ålreit jobb med KOTOR 2. Men trist er det likevel.

Lenke til kommentar

NEEEIIII!

 

BioWare var det enaste spillselskapet som jeg stod bak 100%! KJØPTE alltid deres spill, aldri noe pirat. Jeg var stolt over at de var et av de få som stod på egne bein.....så komme denne bomben....herregud.

 

Tror jeg har aldri vært så skuffet av noe innen spillbransjen før....dette er rett og slett tragisk.

 

EA hater jeg, og støtter IKKE deres utgivelser. De er som svartedauen som bare sprer og sprer....griet nok de utgir bra spill, men kundesupport er lik null. De bryr seg bare om topp selgerene, selger de ikke bra gir de blaffen i patcher og support til de "mindre" spillene.

 

Og jeg som har vurdert Tattoo av BioWares icon (dragen).....ikke faen om jeg skal det nå. :mad:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...