Gå til innhold

Ny lastebilsimulator på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må være drømme spillet mitt :dribble: Er noe slikt jeg har ønsket meg i hele mitt liv. Kan du altså kjøre fritt rundt i hele Europa? Norge, Danmark og Sverige også?

9640604[/snapback]

 

Slike spill har jeg også drømt om. :)

Men det kommer neppe til å bli så bra som det høres ut som.... (Eller...?)

Lenke til kommentar

Dette spillet har vært kjent lenge, SCS er ikke akkurat kjent for å skjule ting for fansen :p

 

Alle bilene i trafikken ser ut til å være lisenserte, dette er veldig uvanlig for denne type spill, og vil nok adde litt på realisme.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ets_1_5.jpg

 

Ellers så blir det litt teit å kjøre pinglete Volvo/Scaniaer, ekte lastebiler skal ha nese!

Lenke til kommentar

Tipper høst 2009 siden de bare i dag har annonsert det. Selv om de har gitt ut bilder av biler, omgivelser og dashbord, er det enorme landmasser der skal gi seg ut på.

 

Om de skal ha med Norge håper jeg de lager det realistisk slik det er på norske veier. Mange steder tynne, kronglete og vanskelig å kjøre på. Blir ikke mye norsk realisme av 4 felts motorvei fra Oslo til Narvik akkurat.

Lenke til kommentar

hmm, hadde vært kult om de kunne koblet dette sammen med feks. bus-simulator og en slags bil / mc simulator..

 

dvs. så man hadde fått et svært online community, med forskjellige kjøreklasser. Man kunne da "Hoppet inn" i en AI bil.. dvs. logger du ut, så fins bilen din online og kjører rundt, mens den venter på deg..

 

Problemet blir kanskje med så store maps.. Men hadde jo vært fett da.. Når dere driver å kjører den trege semilastebilen, så kommer jeg breisladdende i min twinturbo rustne volvo fra 1979!!

Lenke til kommentar
hmm, hadde vært kult om de kunne koblet dette sammen med feks. bus-simulator og en slags bil / mc simulator..

 

dvs. så man hadde fått et svært online community, med forskjellige kjøreklasser. Man kunne da "Hoppet inn" i en AI bil.. dvs. logger du ut, så fins bilen din online og kjører rundt, mens den venter på deg..

 

Problemet blir kanskje med så store maps.. Men hadde jo vært fett da.. Når dere driver å kjører den trege semilastebilen, så kommer jeg breisladdende i min twinturbo rustne volvo fra 1979!!

9641286[/snapback]

Det vil vel heller bli noe mere lignende TDU, ikke en simulator akkurat ;)

Lenke til kommentar

Om de skal ha med Europa blir de nok å ta med Norge og, lite som det enn er, Europa ser litt amputert ut på oversiktskartet om ikke Norge, Sverige og Finnland er med.

 

Men tror ikke det blir noe realistisk på den fronten. Som sagt, motorvei fra oslo til Narvik uten så mange svinger å skryte av. De hadde dog mange fine og snirklede sideveier i 18 wheels of steel så man kan jo håpe.

 

Ser frem til dette, liker slike "utradisjonelle" spill som dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...