Gå til innhold

- Apple har misforstått


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" En telefon? Glem det. Iphone er en duppeditt som tilfeldigvis også har ringefunksjonalitet, sier han."

 

Men er det ikke akkurat dette som er så genialt? Apple tør å innovere og tenke fremmover. De griper seg ikke fast til gamle definitioner av hva en mobiltelefon "skal" være, som denne mannen.

Lenke til kommentar
3g støtten dukker vell opp snart =)

Når denne dukker opp så kommer telefonen til japan også :)

9585400[/snapback]

 

Håper det blir super-3g.

Den kommer sikkert til å ha den nye sharp 2008 berøringsfølsomme skjermen som kan fingerprint authentication og scanne barcoder og business cards.

 

..og den skal ha 5Mpixel kamera x3 optisk zoom + RDS-radio + A2DP + GPS + være tynn med bra levetid...det er lov å drømme :)

Endret av ariko
Lenke til kommentar
Er det ikke nettopp i bilen at fysiske taster burde være å foretrekke framfor en touchscreen? Litt tryggere å føle seg fram til tastene med fingertuppene, enn å måtte glo ned på skjermen for å trykke.

9586061[/snapback]

 

hehe sant. og iphone er fulltastatur, så mindre taster. Men kanskje hjelper smart typingingen til apple, vet ikke.

Endret av ariko
Lenke til kommentar
kunne tenkt meg å hatt iphone i bilen egentlig... for kunne bare brukt penna og trykka på den store skjermen... så hadde man sluppet å tukla med taster etc ^^

9585978[/snapback]

 

penna? Hvis du mener en penn, så går det ikke an å bruke på iPhone da den ikke er trykkfølsom, men varmefølsom.

9586123[/snapback]

 

den er heller ikke varmefølsom, men "elektrisk følsom".

 

Så du kan trygt bruke den ute i kulda :), så lenge du er elektrisk he...he..

Endret av ariko
Lenke til kommentar
kunne tenkt meg å hatt iphone i bilen egentlig... for kunne bare brukt penna og trykka på den store skjermen... så hadde man sluppet å tukla med taster etc ^^

9585978[/snapback]

 

penna? Hvis du mener en penn, så går det ikke an å bruke på iPhone da den ikke er trykkfølsom, men varmefølsom.

9586123[/snapback]

 

den er heller ikke varmefølsom, men "elektrisk følsom".

 

Så du kan trygt bruke den ute i kulda :), så lenge du er elektrisk he...he..

9586171[/snapback]

ok ^^

hadde vært genialt å hatt den i bilen uansett ^^

Lenke til kommentar
Det er jo tåpelig med den bindinga, men Apple brukar vel den måten for å lure kundane til å betale mest mogleg pengar, for luksusforbruket til Steve Jobs.

9590039[/snapback]

har du sett testen med imac vs pc (begge med vista)

Å kjøpe en imac var vell ikke så smart i følge den testen!

 

Så man må betale for disigne ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Ja, her i Sverige har Telenor opp till 24 mnd. binding, Telia og Tele2 har opp till 18 tror jeg. Det er uansett skekkelig mye. Det skjer såpass mye i mobilmarkedet att det er tåpelig å binde seg opp så lenge. Det er dumt att Apple kjører convention over configuration, de tar heletiden valgene for en. Hvilken operatør man skal ha, hvilken musikk man kan kjøpe som ringelyd, hvilke programmer som telefonen skal kunne kjøre etc. Det hele er for låst.

 

Jeg har mange Apple produkter selv, og med en datamaskin har man så utrolig mange valgmuligheter uansett att det har stort sett gått greit om Apple har begrenset valgene en god del (ofte så har man fått knakende gode og stabile datamaskiner / OS som fungerer veldig bra i 99% av tillfellene). Men når det gjelder telefonen så blir det for dumt hvis man ikke kan markere og kopiere tekst, kjøre egne programmer eller bytte alarm / ringelyd som man selv ønsker.

 

Står nå og velger mellom en iPod Touch og en Nokia n800, må si att forskjellen mellom de relativt like henhetene er som natt og dag.

Lenke til kommentar
" En telefon? Glem det. Iphone er en duppeditt som tilfeldigvis også har ringefunksjonalitet, sier han."

 

Men er det ikke akkurat dette som er så genialt? Apple tør å innovere og tenke fremmover. De griper seg ikke fast til gamle definitioner av hva en mobiltelefon "skal" være, som denne mannen.

9585827[/snapback]

 

Nå har ikke jeg så mye greie på Iphone, men jeg tenkte hovedsaken med en mobiltelefon var at det skulle være en telefon, og ikke en duppeditt som tilfeldigvis har ringefunksjon

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...