Gå til innhold

Blogg: Elver av blod i Turok (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er verre enn at det ikke er lov til å vise reklamer med blod, i hvert fall ikke i USA og sånt. Sikkert det de har tatt hensyn til. Spillet ser jo kongefett ut :D

9465371[/snapback]

 

Har sett en del videoer nå, og jeg har sett mye blod når du skyter/dreper dinosaurer, men når det er snakk om soldater/mennesker har jeg ikke sett en dråpe.

Lenke til kommentar
er det oppfølgeren til N64 sine tidligere spill?

(om det het akurat det samme)

9475025[/snapback]

 

Tror nok dette kommer som en nylansering av Turok fra det gamle Nintendo 64 systemet.

 

På N64 har vi:

Turok: Dinosaur Hunter (1997)

Turok 2: Seeds of Evil (1998)

Turok: Rage Wars (1999)

Turok 3: Shadow of Oblivion (2000)

åsså hadde vi

Turok: Evolution (2002) på PS2

 

Så ser ut som en nylansering av det eldste spillet.

Men vurderer også sterkt å kjøpe meg en 360 nå. Men bare synd det er så masse problemer med den :(

 

EDIT: Typo :D

Endret av Freadrik
Lenke til kommentar
En ting i artikkelen som var dårlig formulert...

 

Hvis du ikke liker sniking og bakholdsangrep kan du bare droppe det. Utviklerne av spillet vil gjerne at du skal gå frem på den måten du selv ønsker.

 

Virket som de mener du bare kan droppe spillet :p

9489406[/snapback]

I følge den setningen kan du som spiller gå frem som du vill, det vill si du kan snike deg innpå og bakholdsangrep er fult mulig... :roll:

Lenke til kommentar
er det oppfølgeren til N64 sine tidligere spill?

(om det het akurat det samme)

9475025[/snapback]

 

Tror nok dette kommer som en nylansering av Turok fra det gamle Nintendo 64 systemet.

 

På N64 har vi:

Turok: Dinosaur Hunter (1997)

Turok 2: Seeds of Evil (1998)

Turok: Rage Wars (1999)

Turok 3: Shadow of Oblivion (2000)

åsså hadde vi

Turok: Evolution (2002) på PS2

 

Så ser ut som en nylansering av det eldste spillet.

Men vurderer også sterkt å kjøpe meg en 360 nå. Men bare synd det er så masse problemer med den :(

 

EDIT: Typo :D

9478120[/snapback]

ok. Hadde ett av de på n64, husker ikke hvilket.... spillet var konge med litt koder :D

Men aner ikke hvor mange ganger elkjøp fikk igjen spillet. Tror jeg bytta det 7 ganger før jeg bare tok penga tilbake... det spillet klikka uansett... heldigvis for memorycard ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...