Gå til innhold

Sommerjobb i Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte.

 

Selv om alt kanskje ikke er like stabilt er det som regel ikke microsoft's egen feil, men tredjepartsprogrammer, dog ofte pga. av restriksjoner i operativsystemet (lukket kildekode bl.a.).

 

Uansett - underholdene artikkel indeed :)

Lenke til kommentar
Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte.

9148326[/snapback]

Man kommer nok ikke dit uten å ha de ansatte med på laget. Det er dessverre mange bedrifter som ikke har oppdaget de enorme fordelene det er å gi kreative ansatte stort spillerom til å utfolde seg.

Lenke til kommentar
Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte.

9148326[/snapback]

 

FYI: Microsoft Norge har blitt kåret til landets beste arbeidsplass flere år på rad. Jeg var innom der som vikar en sommer, og må si det var helt topp. Flott arbeidsmiljø, gode ansattefordeler, og gode fordeler hos mange ansatte (Den norske avdelingen består hovedsaklig av telesales og finance... søte damer i prime alder).

 

Forøvrig kan man si hva man vil om produktene deres, men når alt er satt opp med MS fra ende til annen så fungerer det hele meget meget bra, har ikke opplevd en annen bedrift med så velfungerende extranet og interne systemer.

Lenke til kommentar

Steike så "Microsoft" de så ut også. :)

 

Forøvrig kan man si hva man vil om produktene deres, men når alt er satt opp med MS fra ende til annen så fungerer det hele meget meget bra, har ikke opplevd en annen bedrift med så velfungerende extranet og interne systemer.

Ja, det er alle disse andre "ustandard" programmene som ødelegger for MS programvare. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...