Gå til innhold

Nå er salget i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"At iPhone er teknisk mindre avansert enn andre telefoner er han uenig i.

 

- Jeg kjøpte en N95 for en måned siden, men vil ha iPhone nå. Jeg bryr meg ikke om MMS og annet, det er iPhone jeg er ute etter. "

 

Hmm, dagens argument må jeg si :p.

 

Propaganamaskinen til apple slår til nok en gang spør du meg :).

Lenke til kommentar
og regner med å bruke opp mot 20 000 kroner på fly, hotell og telefon i ett.§

 

 

Er det ikke 18000 for iphone i USA da? :roll:

8973098[/snapback]

mener jeg har lest dette et sted jeg og.

 

EDIT: Jeg fant, jeg fant. Her skriver itavisen at Iphone kommer til å koste 18 000kr.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
mener jeg har lest dette et sted jeg og.

 

EDIT: Jeg fant, jeg fant. Her skriver itavisen at Iphone kommer til å koste 18 000kr.

8973240[/snapback]

Nei, nå må du lære deg å lese...

 

Prisen på iPhone betinger at man binder seg til AT&T for to år. For det første blir det merkelig å regne inn abonnementskostnaden i prisen på telefonen, for det andre tar de ikke høyde for at disse abonnementene inneholder mange "gratisminutter" og "gratis tekstmeldinger" og for det tredje har de regnet med det dyreste abonnementet som koster $99,99/mnd når man kan slippe unna med $59,99mnd.

Lenke til kommentar
Er det ikke 18000 for iphone i USA da? :roll:

8973098[/snapback]

Hva slags dollarkurs er det du opererer med?

 

4 GB koster $499, 8 GB koster $599

 

Med dagens kurs (5.9034 iflg. http://www.norges-bank.no/Pages/Article____11619.aspx) blir det drøyt 3500 kroner for den største modellen.

 

edit: link...

8973186[/snapback]

 

Jeg opperer med ITavsien Kurs:P

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=387445

 

Vet ikke hva som er riktig pris, har du noe bekreftelse på at den kosta rundt 599 dollar? :ohmy::dribble:

 

 

Aha litt klarhet i saken nå, men uansett så mååå man kjøpe den bundet til ATT saken disse dager.

 

Men om prisen blir 600 dollar på selve iphone, bør vel den ikke koste meren 20-30% pluss i europa.

Endret av Tripod
Lenke til kommentar
Det blir ikke spesielt merkelig siden han uansett ikke får brukt abonnementet her i Norge. Dvs, de gratisminuttene inkluderer neppe samtaler til norske telefoner.

8973342[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? Innlegget jeg svarte på var en påstand om at iPhone kostet 18k i USA, noe den ikke gjør uansett hvordan man vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
"At iPhone er teknisk mindre avansert enn andre telefoner er han uenig i.

 

- Jeg kjøpte en N95 for en måned siden, men vil ha iPhone nå. Jeg bryr meg ikke om MMS og annet, det er iPhone jeg er ute etter. "

 

Hmm, dagens argument må jeg si :p.

 

Propaganamaskinen til apple slår til nok en gang spør du meg :).

8972974[/snapback]

 

Skikkelig smarting han der ja :nei: har på følelsen av at han er en fanboy ja

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre?

8973402[/snapback]

Det har jo åpenbart med saken å gjøre når det var han nordmannen som var saken. Uansett hvrodan du vrir og vender på det*, koster forresten en iphone minst 11 000kr. At du får med 100 000 gratisminutter blir irrelevant når du ikke vil ha de/kommer til å bruke de - men må ha de for å få telefonen.

 

*med mindre det er mulig å kansellere abonnementet uten ekstrem kostnad.

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre?

8973402[/snapback]

Det har jo åpenbart med saken å gjøre når det var han nordmannen som var saken. Uansett hvrodan du vrir og vender på det*, koster forresten en iphone minst 11 000kr. At du får med 100 000 gratisminutter blir irrelevant når du ikke vil ha de/kommer til å bruke de - men må ha de for å få telefonen.

 

*med mindre det er mulig å kansellere abonnementet uten ekstrem kostnad.

8973481[/snapback]

 

Det har blitt nevnt noen steder at det koster 175 dollar for å kjøpe seg ut av bindingstiden.

Hvor mye sannhet det ligger i det vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Jeg sier bare en ting: Folk er gale. Stå i 2 km kø for en mobiltelefon er for meg absolutt sykt. Den vil jo fremdeles være tilgjengelig selv om en ikke kjøper den nettopp i dag. Og til han som dro fra Norge for å kjøpe iPhone i USA - håper han vet at den ikke vil fungere med de norske operatørene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...