Gå til innhold

Soul Calibur IV med nettspeling (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart treng du ikkje vener og ein sofa for å ha det moro.

8947796[/snapback]

 

Kuult, nå kan jeg endelig dumpe alle vennene mine med god samvittighet, men sofaen min skal jeg ha!

Hehe, bare tuller..

Blir nok sikkert mest moro med 2 Player i sofaen uansett..

 

Det som er mest påfallende med den nye versjonen av Soul Calibur, er at alle damene har fått litt større bryst, noe som er en helt OK måte å fylle opp de mye større TV-skjermene våres. :)

 

I tillegg skal også Sony og Microsoft velge en gjeste-slåsskjempe...

På Neogaf er det stort sett enighet om at Kratos fra God of War eller Neriko fra Heavenly Sword, ville være glimrende valg.

 

Personlig synes jeg Kratos ville vært mest kuult og passet bra inn, og så må dem få med det 'YOU DARE TO DEFY THE GOD OF WAR?' voice-samplet, for det er bare såååå tøfft, når Kratos sier det. :)

I tillegg passer Kratos inn bedre, da det er etablert serie som sikkert kan booste SC-salget litt. :)

 

Microsoft-versjonen er det litt vanskligere å finne noen som passer inn i Soul Calibur universet, men noen nevner Arbiter (en fyr med en svær hammer, tror jeg) og selvfølgelig Master Chief fra Halo. :-/

Kanskje en skallet rom-marine-soldat.. :-/

 

Selv håper jeg dem plukker en helt fra fortid evt. nåtid for det var veldig dumt den gangen de hadde med Spawn som ikke passet inn i det hele tatt, men kanskje han i Ninja Guiden Sigma, eller Fable-helten vil passe inn bra her. :)

 

Men det blir vell sikkert Master Chief, dersom de er mest intressert i å booste salg, uansett fint å kunne velge mellom flere karakterer. :)

 

Tidligere har Link fra Zelda vært gjest på Nintendo-versjon, men dnoen Nintendo-gjestekarakter kommer ikke da SCIV ikke kommer til Wiii, de får 'Soul Calibur - Legends' spillet. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...