Gå til innhold

I kø en uke for iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg skjønnar ikkje kvifor Apple fansen er så merklege i forhold til andre fans, eg skulle likt å visst kva gjennomsnitts IQen er på disse Apple fansen er :tease:

8948004[/snapback]

 

Sikkert høgare enn gjennomsnitt sidan dei er så merklege ;) .

Lenke til kommentar

Ikke ulikt de folka som står i kø for å kjøpe billetter til Star Wars eller produkter som WoW eller PS3. Står man i kø flere dager for å kjøpe et produkt eller en billett er man f**n ikke gode i hodet spør du meg :p

 

Tror nok neppe IQ-en er lavere for iPhone-fanatikerne enn brukere av eks. SE eller Nokia... ;) Det som forundret meg mest var faktisk klesstilen til disse køgutta. Trodde Apple var et trendy merke jeg :D

Endret av computerwelt
Lenke til kommentar

Folk legger seg i kø for hva det skulle være, tilogmed PS3 når man bare kan tusle til butikken nårsomhelst og kjøpe seg sin egen.

 

Det er jo klart at disse personene ikke har lagt seg i kø for iPhone, men for en opplevelse, publisitet eller lignende. De er muligens daaamn keen på å få en iPhone, men det er ikke derfor de har lagt seg ut en uke på forhånd.

 

Lurer på om jeg skal høre med Grandis når de lanserer sin neste pizza og sove i kø utenfor en uke på forhånd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...